Çağrı Merkezi teknolojileri sektöründe uzman olan Procat, yeni iş ortaklıkları ile başarılı projelere imza atmaya devam ediyor.
Online, mobil ve telefon üzerinden sigorta karşılaştırması ve satışı alanında hizmet veren sigortam.net, çağrı merkezindeki tüm teknoloji çözümlerini Procat’ten sağlayarak müşteri hizmetlerini yürütüyor.
Online, mobil ve telefon üzerinden sigorta karşılaştırma ve satışı alanında Türkiye’nin ilk ve en geniş platformu olan Sigortam.net, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve çağrı merkezi bünyesindeki teknoloji ihtiyaçlarını karşılamak için, strateji geliştirmekten kuruluma, teknoloji yönetiminden danışmanlığa kadar müşteri hizmetleri alanında gerekebilecek tüm çevresel hizmetleri sağlayan Procat’i tercih etti.
Büyüyen Yapıya Destek Deneyimli Procat Ekibinden
Büyüyen yapısı gereği deneyimli ekibiyle destek verebilecek bir çağrı merkezi danışmanlık ekibi ile çalışmak isteyen Sigortam.net, gerçek zamanlı raporlama, tek merkezden tüm iletişim platformlarının yönetimi, anlık müşteri bilgilendirme aramaları, yenileme hatırlatmaları için otomatik dış arama gerçekleştirilmesi, gelen aramalarda portföye sahip olan temsilciye doğru bilgiler ile aktarım için gerekli olan sesli yanıt sistemi ve CTI yapısı gibi hizmetleri Procat’ten tedarik ediyor.
Teknolojik Çözümleri ile Sigortacılık Sektörüne Çok Özel Bir Hizmet Sunuyor
Yeni nesil teknoloji çözümleri ile sigortacılık sektöründe uzmanlığını gösteren Procat, birbirinden farklı segmentte müşteri, ürün ve iş ortağı olduğu için diğer çağrı merkezlerine kıyasla farklı bir çağrı akışı olan ve iletişimin çok önemli olduğu Sigortam.net çağrı merkezine, kaynakları daha etkin kullanabilen bir çağrı ve sistem akışı dizayn ediyor. Kurguladığı sistem akışı ile departmanlar arasındaki iletişimi artıran Procat, daha teknolojik, esnek raporlanabilir ve ölçümlenebilir bir yapı sağlayarak sigortacılık sektöründe çok özel bir hizmet sunuyor.