Sigortam.net’in ikinci reklam filmi ile yeniden ekranlara gelen Kadir İnanır, tüketiciye bu sefer en iyi fiyat garantisinin Sigortam.net’te verildiği ve daha ucuzunu bulanlara ise farkın iade edildiği mesajını veriyor.
2001 yılında kurulan, Türkiye’deki online ve telefon üzerinden sigorta satışı ve karşılaştırması hizmeti sunan Sigortam.net’in, Türk sinemasının bakışları ile efsane usta aktörü Kadir İnanır’ın başrolünü bir keçi ile paylaştığı ikinci reklam filmi 8 Eylül 2014’te izleyiciyle buluştu.
İlki 2 Haziran 2014’te yayına giren reklam filminin yeni bölümünde Kadir İnanır, sigorta hizmeti almak isteyen tüm izleyicilere, “Sigortam.net’e şöyle bir baktım mı en iyi fiyat garantisi verirler, daha ucuzunu bulursam da farkını iade ederler” derken, herkesi “Sigortam.net’e iyi bakmaya” davet ediyor.
“Keçimiz bu sakalları boşuna ağartmadı!”
iLab Yatırım Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Say, konu hakkında görüşlerini şöyle belirtiyor: “Sigortam.net’in 13 yıllık birikimiyle ‘en iyi fiyat garantisi’ sunma özelliğini tüketicilerimize yıllarını Türk sinemasına vermiş usta isim Kadir İnanır vesilesiyle duyurmaktan gurur duyuyoruz. Sigortam.net olarak sektörde 2001’den beri yaptığımız yatırımlar, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem, müşteri ilişkileri yönetimi altyapımız ve özverili çalışmalarımız ile 2013 yılında sektör büyümesinin oldukça üstünde bir rakamla, yüzde 50’nin üzerinde bir büyüme kaydettik. Son üç yıldır yaklaşık olarak bu oranlarda büyüyoruz ve pazarın önünde ilerliyoruz. Elimizde net veriler olmasa da pazara sürekli yeni oyuncuların girmesi buradaki potansiyelin büyüklüğünü gösteriyor. Online sigortacılığı yıllarca Türkiye’de tek başına yapan bir şirket olarak bu gelişmeler bizi mutlu ediyor. Sigortam.net’in gerek şeffaflık ilkesi gerekse müşterileri için en doğru ve kazançlı sigorta ürününü bulma uzmanlığı, bizleri usta isim Kadir İnanır ile aynı paydada buluşturdu. Kendisinin de sanatında ve sergilediği duruşta dürüstlük, kararlılık, planlılık ve irade vazgeçilmez ilkeler olarak göze çarpıyor. Kadir İnanır’ın da dediği gibi, keçimiz bu sakalları boşuna ağartmadı, en iyi fiyat garantisinin yanı sıra daha iyi fiyat bulanlara farkı iade etme garantisi de veriyoruz.”
Kadir İnanır’ın beyaz bir keçiyle birlikte ekrana geldiği reklam filmini buradan izleyebilirsiniz:
http://www.sigortam.net/en-iyi-fiyat-garantisi-kampanyasi
Sigortacılığın poliçe düzenlemesi esnasında değil hasarda ortaya çıktığı nı fakat sigortam net in sadece sigortalının cebendeki parayı alamakla alakalı reklam yapması hangi bakış açısında olduğunu gözterir. Malesef söktürümüze büyük darbeler vuran sistemlerden birirsi…Hasar da hangi kolaylıkları sunucağını gözteren bir reklam filmi çeksin görelim..
Saçma ama gerçek…
Neden saçma?
Aldığın bir sepet. İçinde ne olduğu konusunda değişkenlikler söz konusu. Hal böyle olunca, ihtiyacın ve temin edilen hizmetin uzaktan satışla anlaşılır olması mümkün değil.
Gerçek, çünkü millet olarak beleş mezar bulsak içine giren bir yapımız var. Ucuzu bulduk mu yapışıyoruz. Kasko mu, kasko işte. Öyle olmasa bile öyle algılanıyor.
Hizmetse, önemli değil. Sat ve kazan. Sistem bunun üzerine kurulmuş. Genel sigorta portföyünün yarısının oto branşı olduğu ve anlaşmalı servis yaygınlığı düşünüldüğünde fazla da yadırgamamak gerekiyor.
Bence önemli olan, acentenin bu tür girişimlerle baş edebilecek rekabet fırsatına sahip olmasıydı. Bu şekilde 10 marka daha çıkarsa, normal acentenin ayakta kalması mümkün olmayacak. Acenteler arası iş paylaşımını abartılı bir şekilde anlatıp yasaklanmasına sebep olanlara bu tür girişimler kapak olsun.