19 Eylül 2024, Perşembe
spot_img

Sigortacılıkta empati ve teknolojiyi harmanlıyoruz

Hepiyi Sigorta Genel Müdürü Şenol Ortaç, Doğan Holding bünyesindeki Hepiyi Sigorta’nın empati ve teknolojiyi birleştirerek sigortacılıkta yeni bir standart belirlediğini belirterek,“Kısacası teknolojinin gücünü empatiyle harmanlayarak, sigorta deneyimini hem güvenli hem de insani bir hale getiriyoruz” dedi.

Hepiyi Sigorta Genel Müdürü Şenol Ortaç, Doğan Holding bünyesindeki Hepiyi Sigorta’nın empati ve teknolojiyi birleştirerek sigortacılıkta yeni bir standart belirlediğini belirterek, “Müşteri memnuniyetini her şeyin önünde tutuyoruz. Empatiyi temel taşı olarak belirleyerek, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en iyi şekilde anlamaya ve bu ihtiyaçlara en uygun çözümleri sunmaya çalışıyoruz. Teknolojiyi en üst düzeyde kullanarak, sigorta süreçlerini hızlı, basit ve erişilebilir hale getiriyoruz” ifadelerini kullandı.

Sektörde yenilikçi yaklaşımın ve dijitalleşmenin önemini vurgulayan Ortaç, “Sigortacılık sektörü, dijital dönüşümün ve yenilikçi yaklaşımların hızla benimsendiği bir döneme girdi. Biz de Hepiyi Sigorta olarak, bu dönüşüme liderlik etmeyi ve müşterilerimize en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz” dedi.

Sektörde fark yaratmayı hedefliyoruz

Ortaç, “Geliştirdiğimiz kaza tanıma sistemleri, gönderilen fotoğrafları analiz ederek araçlardaki hasarın boyutunu ve türünü doğru bir şekilde belirleyebilmektedir. Bu etkili sistem, müşterilere daha hızlı ve etkin bir hizmet sunma imkanı sağlamaktadır. Bu sayede hasar tespit süreçlerini kısaltarak, müşterilerimize ve elbette acentelerimize daha hızlı şekilde çözüm üretebiliyoruz. Kısacası, teknolojinin gücünü empatiyle harmanlayarak, sigorta deneyimini hem güvenli hem de insani bir hale getiriyoruz” diye konuştu.

Dijitalleşme ve yenilikçi çözümlerle sektörde fark yaratmayı hedeflediklerini ifade eden Ortaç, “Kurulduğumuz günden itibaren teknolojinin imkanlarını sonuna kadar kullanarak, yepyeni bir sigortacılık deneyimini poliçe sahipleriyle buluşturuyoruz. Dijital çözümlerimiz sayesinde, müşterilerimize hızlı ve etkili hizmet sunuyor, karmaşık sigorta işlemlerini bile basit ve anlaşılır hale getiriyoruz” ifadelerini kullandı.

Yapay zeka destekli hasar yönetimi

Ortaç, yenilikçi hizmetlerine ilişkin şu bilgileri paylaştı:

“Yapay zeka destekli hasar yönetim sistemlerimizle, talepleri anında değerlendirip, en doğru çözümleri sunmak ve süreçleri kolaylaştırmak için çalışıyoruz. Bu sebeple, hasar yönetimi alanında tüm süreçleri optimize etme çabası içerisindeyiz ve bu şekilde müşterilere daha hızlı çözümler sunma kapasitemizi artırmayı hedefliyoruz. İleri analitik araçlar sayesinde, hasar tespitleri daha hızlı bir şekilde yapılabilmekte, bu da hasar ödeme süreçlerimizi hızlandırmamıza olanak tanımaktadır.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER