19 Aralık 2024, Perşembe
spot_img

Sigortacılık Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olan adaylardan istenilen belgelere ait duyuru 

SEDDK, Sigortacılık Uzman Yardımcılığı (Bilişim Alanı) Giriş Sınavında başarılı olan adaylardan istenilen belgelere ait duyuru yayınladı. Buna göre Sigortacılık Uzman Yardımcılığı (Bilişim Alanı) giriş sınavının sözlü aşamasında başarılı olan adayların belgelerini 03/05/2024 Cuma tarihine kadar, SEDDK Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığına şahsen müracaat ederek, teslim etmeleri gerekiyor.

Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu(SEDDK), Sigortacılık Uzman Yardımcılığı (Bilişim Alanı) Giriş Sınavında başarılı olan adaylardan istenilen belgelere ait duyuru yayınladı.16 Aralık 2023 tarihinde yazılısı yapılan Sigortacılık Uzman Yardımcılığı (Bilişim Alanı) giriş sınavının sözlü aşamasında başarılı olan adayların atamalarına esas olmak üzere gerekli belgeleri en geç 03/05/2024 Cuma günü mesai bitimine kadar SEDDK Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığına şahsen müracaat ederek, teslim etmeleri gerekiyor. 

İstenilen belgeler arasında, atama başvuru formu, nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi, KPSS sonuç belgesinin aslı, onaylı fotokopisi veya barkodlu internet çıktısı, varsa yabancı dil sınavı sonuç belgesinin aslı veya barkodlu internet çıktısı, yükseköğrenim diploması veya mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı sureti, erkek adaylardan askerlik durum belgesi, adli sicil kaydı belgesi, yerleşim yeri belgesi, kamu görevlileri etik sözleşmesi, mal bildirim beyannamesi, son üç ay içinde çekilmiş üç adet renkli vesikalık fotoğraf, görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair beyan dilekçesi ve başka kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanların görev yaptığı kurumlardan alacağı onaylı hizmet belgesi yer alıyor. 

Detaylı bilgi için www.seddk.gov.tr adresini ziyaret edebilirsiniz. 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER