23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

‘Sigorta satın alma sürecini kolaylaştırmak istiyoruz’

Yeni nesil sigorta ürünlerini kapsamlı piyasa karşılaştırması ile sunan Sigortayeri.com yenilenen kurumsal kimliği, logosu ve satış deneyimi ile tüketicilerle buluştu.Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, yaptıkları yeniliklerle sigorta satın alma sürecini kolaylaştırmak istediklerini söyledi.

Sigortayeri.com yenilenen yüzüyle tüketicilerle buluştu. Sigortayeri’nin vizyonu doğrultusunda organizasyon yapısını, teknoloji ve kültürlerini de geliştirerek yeniden şekillendirdiklerini belirten Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, “Pandemiyle birlikte değişen alışkanlıklarımızın bir sonucu da tüketicilerin risk algısında ve sigortaya bakış açısında yaşanan değişim oldu. Sigorta ürünlerine erişim temel bir ihtiyaç haline gelmişken, bu süreçte değişen çevrimiçi kullanım alışkanlıklarını da bir fırsat olarak gördük.Sigorta sürecinin karmaşık görünen yapısını sadeleştirdik ve ürün seçiminden satış sonrasına giden tüm yolu müşterilerimiz için baştan tasarladık” dedi.

Web sitesini Sigortayeri.com’dakişiye göre özelleştirilebilen ve pratik şekilde karşılaştırma yapılabilen teklif yapısı, sade ve rehberlik eden bir anlatım dili ile baştan kurguladıklarının altını çizen Gülcan, “Kullanıcı yolculuğundaki bu değişim uzun soluklu bir dijital dönüşümün yalnızca ilk adımı. Amacımız; sigorta hizmetlerini herkes için, her yerden ve istenen her an satın alınabilen bir yapıya kavuşturmak. Bu nedenle doğru sigorta ürününe ulaşma ve satın alma sürecini daha kolay, anlaşılır ve pratik hale getirmeyi misyon edindik. Logomuzun hikayesi, yenilenen ara yüzümüz ve platformumuzdaki yeni fonksiyonlar da bu konumlandırmamızın birer parçası” diye konuştu.

Yeni mottomuz; Burası Sigortayeri

Henüz müşteri odaklı bir teknolojik dönüşümün ilk fazında olduklarını vurgulayan Gülcan, şöyle devam etti: “Yenilenen platformumuzla öne çıkardığımız kullanım kolaylığını desteklemek ve sürdürülebilir hale getirmek üzere kısa sürede yayına alacağımız daha birçok projemiz var. Akıllı cihazlarla desteklenen,yapay zekâyı kullanıcı içgörüsü ve sektör tecrübesi ile buluşturarak sadece teklif aşamasında değil yenileme ve hasar süreçlerinde de somut kolaylıklar sağlayacak bu projeleri hayata geçirmek ve Sigortayeri’ni inovasyon odaklı bir Insurtech olarak konumlamak üzere yola çıktık. ‘Burası sigortacılıkta değişimin başladığı yer’ algısını sunmak için geliştirdiğimiz ve iletişimimize farklı açılardan yansıtacağımız yeni sloganımız ‘Burası Sigortayeri’ ile de bu dönüşüm yolculuğunun ilk ve en önemli adımlarını atmış olduk. Kullanıcılara daha iyi bir deneyim sunabilmek için çalışmalarımıza hızla devam edeceğiz.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER