23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Sekiz katlı binanın hasar onarımı jet hızıyla tamamlandı

15092014 hizmetHaziran ayında Küçükyalı’da mobilya ve beyaz eşya mağazası olarak hizmet veren Efes Mobilya’nın deposunda çıkan, mağazadaki birçok eşyayı is lekesi ve koku içerisinde bırakan yangının izleri, Hizmet Grup’un doğru proje yönetimi ve teknolojisi ile silindi.

HAYATIMIZ SİGORTALI

Mobilya mağazaları, aslında kadın erkek herkesin ev kurarken ihtiyaç duyduğu eşyaları toplu halde barındıran, özellikle yeni evlenecek çiftlerin haftalarca belki de aylarca onlarcasını gezip en iyi en kaliteli ve en temiz mobilyaları aradığı yerler. Her an bir müşterinin gelmesi olasılığı da göz önüne alındığında bir mobilya showroomu için temizlik, hijyen ve ferahlık en vazgeçilmez unsurlar oluyor.

İstanbul Küçükyalı’da bulunan İstikbal Showroom’unda yangın çıkan Efes Mobilya’nın Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kıraç da bir mağaza için olmazsa olmazın göze hitap etmek olduğunu söylüyor. Haziran ayında mesai saatleri bitiminde depo olarak kullandıkları eksi üçüncü katta çıkan ufak çaplı bir yangının bile eşyalarda ve mağazada ağır bir is kokusu bıraktığını söyleyen Kıraç, “Küçük çaplı bir yangın olduğu için şanslıyız, eşyalarımız fazla zarar görmedi fakat yanan maddelerin cinsinden dolayı is kokusu tüm binayı sarmıştı. Bazı eşyaların üzerinde de is lekeleri olmuştu, bu da profesyonel bir temizlik ve restorasyon ihtiyacını doğurdu” dedi. Mağazanın yangın sonrası kapatılma ihtimalinin müşteri memnuniyetsizliği yaratacağını da belirten Kıraç, “Hizmet Grup’un 15-20 kişilik ekibiyle sekiz katlı binamızın restorasyon ve temizlik çalışmasını üç günde bitirmesi, bizim için en büyük kurtarıcı oldu. Uzun sürebilecek bir çalışma, müşteri kaybı ve memnuniyetsizliği yaratabilirdi” diye konuştu.

Hizmet Grup farkını ön keşifte gösterdi
Mağazalarının gerek büyüklüğü gerekse satış prestiji açısından İstikbal’in en önemli showroomlarından biri olduğunu belirten Kıraç, “Yaşadığımızı bu kötü olayın izlerinin en hızlı şekilde silinmesi bizim için çok önemliydi. Sigortalı olduğumuz için gerekli resmi başvuruları hemen yaptık. Sigorta eksperlerimizin yönlendirmesiyle, restorasyon alanında profesyonel olarak tanınan dört-beş şirketle görüştük” dedi. Şirket olarak eksperlerinden de iyi ve profesyonel bir şirketle çalışma taleplerinin olduğunun altını çizen Kıraç, “Eksperlerimiz talebimizi anladı. Ön keşiflerin yapıldığı sırada Hizmet Grup’un farkı dikkatimizi çekti” ifadelerini kullandı. Kıraç, Hizmet Grup’un yaptığı çalışmaların itibar kaybını da önlediğinin altını çizerek, “Bu, bizim gibi mağazalar için çok önemli. Marka değerimizi düşünerek Hizmet Grup ile çalışmayı tercih ettik” dedi.

15092014 hizmet 2Teknoloji farkı ile restorasyon, üç günde tamamlandı
Hizmet Grup’un 5 bin m2’lik binalarını üç günlük kısa bir sürede doğru projeyle hızlı bir şekilde restorasyon çalışmalarını tamamladığını belirten Kıraç, Hizmet Grup’un profesyonel ve teknolojik çalışmasının kendilerine prestij ve zaman kazandırdığına dikkat çekti. Kıraç, şu şekilde konuştu: “Yangın sonrası eşyalarda zarar yoktu fakat is kokusu ve lekeleri binanın iç cephesinin yanı sıra içerideki mobilya, tekstil ürünleri ve beyaz eşyaları komple sarmıştı. En zor kısım da buydu. Plastik ve türevi ürünlerin yanması sonucuyla oluşan lekelerin koku ve lekeleri kolay kolay temizlenemez. Hizmet Grup, sahip olduğu teknoloji ile üç günlük bir süreçte sekiz katlı binayı yeniledi ve temizledi.”

Hizmet Grup bu süreçte hep bizimle oldu
Hizmet Grup’un 15-20 kişilik bir ekiple, en yüksek zararı olan kattan en az zarar gören kata doğru çıkarak binanın temizliğini ve yenilemesini tamamladığını belirten Efes Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kıraç, lekelerin bina ve eşyalara yapışmış olduğunu dile getirerek, “Hizmet Grup, tüm ekibiyle her katta tam kadro çalıştı. Restorasyon sürecinde ekip liderlerinden işçilere kadar tüm kadro sorumlu bir şekilde çalıştı. Özellikle Hizmet Grup Proje Sorumlusu Seda Mısırlı, sürekli yanımızdaydı ve bize destek oldu” dedi.

“Hassasiyeti fark ettik, personel sayısını artırdık”
Efes Mobilya’nın önemli bir showroom olduğunu iyi kavradıklarını belirten Hizmet Grup Proje Sorumlusu Seda Mısırlı, “Durumun hassasiyetini fark ettik. Efes Mobilya’da çalışacak ekibimizi üç katına çıkardık. Bütün personel her gün bir katta çalışacağına kalabalık bir ekiple üç katın çalışmalarını aynı anda yürüterek kısa sürede sonuca ulaştık” dedi.

Ekiplerinin alanlarında profesyonel olduklarına da dikkat çeken Mısırlı, sözlerine şöyle devam etti: “Ekibimiz eğitimli ve profesyonel. Kullanılan teknolojiyi, kimyasalları iyi tanıyan, doğru yerde ve doğru zamanda kullanan bir ekiple kusursuz bir iş çıkardık. Tabii ki bizler de her zaman ekibimizin başında bulunduk ve projenin yönetimini gerçekleştirdik. Zarara uğrayan mal olmasa da yangından dolayı zaten bir mağduriyet söz konusu. Mağazanın kapanması da bir mağduriyet olacaktı. Bunu engellediğimiz için memnunuz.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER