23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

SBD logosunu yeniledi

Sigorta ve Reasürans Brokerleri Derneği (SBD) logosunu yeniledi. SBD Başkanı Selcen Gür; “Biz her zaman yeniliklerden ve çağa hızlıca ayak uydurmaktan yana olduk. Logoyu yenilerken köklerimizden kopmamaya dikkat ettik” dedi.

Sigorta ve Reasürans Brokerleri Derneği (SBD), logosu yenileyerek, yeni bir soluk kazandı. SBD Başkanı Selcen Gür; SigortaMedya’ya yaptığı özel açıklamada; “Biz brokerler olarak sektörde hep yeniliklerden ve çağa hızlıca ayak uydurmaktan yana olduk. Her sektörde olduğu gibi sigorta sektöründe de dijital çağa uyumlanmak ve sosyal mecralarda konumlanmak gerekiyor. Bu düşünceden hareketle, dinamik ve öncü yüzümüzü yansıtabilmek, dijital dünyanın gerekliliklerine uyum sağlamak için logomuzu değiştirmekle işe başladık. Logoyu yenilerken köklerimizden, derneğin kuruluş ruhundan ve renklerinden kopmamaya dikkat ettik” dedi.

Sırada web sitesini güncellemek olduğunu söyleyen Gür, “Bundan sonra web sitemizi de yenileyip güncelleyeceğiz. Bu çalışmalarımızda bir bütünlük yakalayabilmek için sosyal medya ajansımız olan fatfishkreatif ile çalıştık. Logomuz, web sitemiz ve sosyal medyamızda aynı ajansla hareket ediyoruz” ifadelerini kullandı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER