RS Servis, Türkiye genelinde 100’ü aşkın bayi temsilcisiyle RS Servis Bayileri Eğitim Toplantısı’nda bir araya geldi. Toplantıda bayi temsilcilerine seslenen RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, “2014 yılında büyümemizi gerçekleştirdik. Ama potansiyelinizi bildiğim için bu büyüme oranını yeterli görmüyorum. 2015’te büyümemizi ikiye katlayacağız” dedi.
RS Servis, Türkiye çapında hizmet verdiği bayileri ile Antalya Grand Park Lara Hotel’de RS Servis Bayileri Eğitim Toplantısı’nda bir araya geldi. Türkiye genelinde 100’ü aşkın bayi temsilcilerini 16-18 Ocak tarihleri arasında Antalya’da ağırladı. Toplantıda bir konuşma yapan RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, 2014 yılını değerlendirip, 2015 yılı için hedeflerini iş ortakları ile paylaştı. 2014 yılında yüzde 18 büyüme ile neredeyse sektör ortalamasının 3 katı büyüme oranını yakalamış olduklarının altını çizdi. Ünaldı, konuşmasını şöyle sürdürdü; 2014 yılında büyümemizi hep birlikte gerçekleştirdik. Ama bu büyüme oranını sizlerin potansiyelini bildiğim için yeterli görmüyorum. 2015 yılında bu büyümemizi de ikiye katlayacağımıza inanıyorum. Hizmet verdiğimiz sigorta şirketlerinin sayısı her geçen gün artıyor. RS Servis hizmet kalitesini daha da artırarak önce sigortalılarımıza sonra da sigorta şirketleri en iyi hizmeti vermeyi amaçlıyor. Bunu da hep birlikte gerçekleştireceğimizden kuşkum yok. Sizlere inanıyor, sizlere güveniyorum. RS Servis müşteri odaklı yaklaşımlarından asla ödün vermeyecektir. Bunu sağlamak için ne yapılması gerekiyorsa bizler yapıyoruz. Bu konuda teknolojinin tüm yeniliklerinden faydalanacağız dedi.
‘Mini Onarım’da anlaşmalı sigorta şirketi sayısını 8’ye çıkardı
“2015 yılı RS Servis’in yılı olacak” diyen Ünaldı, sözlerine şöyle devam etti: “2014 yılında 5 olan anlaşmalı sigorta şirketi sayısını, 2015 yılında Axa Sigorta, Dubai Starr Sigorta, Generali Sigorta, Groupama Sigorta, Güneş Sigorta, SS. Doğa Sigorta, Ziraat Sigorta ve Ray Sigorta olmak üzere 8’e çıkardık. Bu şirketlerin kasko müşterilerine mini onarım hizmetini RS Servis verecek.” Sigorta şirketleri için hasar onarım maliyet yönetiminin ne kadar önemli olduğunun hem şirketler hem de son kullanıcı olarak bilindiğini söyleyen Ünaldı, yapılan çalışmalar sonucunda hedeflerini yakaladıklarını belirtti. 2014’te sigorta sektörüne 96 milyon 515 bin TL’lik maliyet avantajı sağlandığını dile getiren Ünaldı, 2015’te ekonomiye 110 milyon TL’lik maliyet avantajı sağlamayı hedeflediklerini açıkladı. Ünaldı, “2015 yılında deneyimli ve uzman danışmanlık şirketleri ile yapılan işbirliği sonucu, tüm operasyonel süreçlerin gözden geçirileceği ‘Kurumsal Dönüşüm Projesini’ başlattık. Bugüne kadar teknolojiye yaptığımız yatırımlarla sektörde öncülük yaratan projelere imza attık. RS Servis olarak mevcut yatırımlarımızı artırarak teknolojiye dayalı yeni projeler hayata geçirmeyi hedefliyoruz” dedi.
2014 yılında anlaşmalı sigorta şirketi sayısının Mobil Parça Onarımı’nda 28 adet, Mini Onarım’da 6 adet olarak hedeflendiğini de belirten Ünaldı, şöyle devam etti: “Allianz Sigorta ve Yapı Kredi Sigorta’nın birleşmiş olması sebebiyle, Mobil Parça Onarımı’nda 25 şirkette kaldık. Mini Onarım’da öngörülen rakamın üzerinde şirketle anlaşma gerçekleştirilerek 8’e ulaşıldı. 2015 yılı için Mobil Parça Onarımı’nda 26, Mini Onarımda 10 şirket ile çalışmayı hedefliyoruz.”
57 servis merkeziyle müşterilerine hizmet veriyor
Sigorta şirketlerinin müşteri sadakati ile ilgili hassasiyetini bildiklerini ve sigorta şirketlerinin bu hassasiyetinin RS Servis için her zaman ilk sırada yer aldığını belirten Ünaldı, “Hasar Yönetimi adına tarafımıza yönlendirilen iş ortaklarımızın değerli müşterilerine RS Servis’ten almış oldukları memnuniyetin bir sonraki poliçe yenileme döneminde karşımıza çıkacağının farklındayız. Bu nedenle RS Servis, tüm Türkiye’de ve K.K.T.C’de bulunan toplam 57 servisi ile müşteri memnuniyeti için aynı yüksek konsantrasyonda hizmet verecek. 2015 yılında RS Servis Merkezi adedini 60’a çıkarmayı hedefliyoruz. 2015’te en çok özen göstereceğimiz konulardan biri geçmişte olduğu gibi müşteri memnuniyeti olacak” şeklinde konuştu.
Ünaldı, müşteri memnuniyeti ölçümlemesi için bugüne kadar hizmet alan 14 bin 653 müşteri tarafından doldurulan ‘Araç Onarım İş Emrine Entegre Müşteri Memnuniyet’ anket formlarında yüzde 99.7 oranında müşteri memnuniyeti alındığını da bildirdi.
“2015’te Acente Portalı kullanımı yaygınlaşacak”
RS Servislerde verilen hizmetlerin şeffaf, denetlenebilir ve sürekli takip altında olmasının, güvenilirliği artıracağının altını çizen RS ServisYönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, karşılıklı güvenin pekiştirilmesi, operasyonel süreçlerin hızlandırılması, müşteri memnuniyeti ve takibinin artırılması için geliştirilen acente portalından bahsetti. Ünaldı, şöyle devam etti: “Acente portalında iş ortağımız sigorta şirketler ve acenteler kendilerine verilen özel şifreler aracılığı ile müşterilerinin araçlarındaki hasar onarımlarını görebiliyor. Bu projenin pilot uygulamalarında çok olumlu görüşler alındı. 2015 yılında Acente Portalı kullanımı yaygın hale gelecek. Acente Portalı, müşteri memnuniyeti ve hatalı girişler için önemli ölçüde yarar sağlanacak. Bu sayede değerli iş ortaklarımıza en doğru bilgiler iletilecek.”
Ünaldı, Hasar Onarım projesi kapsamında ise RS Servis Hasar Denetim Departmanı’nda görevlendirilen, sigorta eksperlerinden oluşan uzman kadro ile hasar onarım operasyonel sürecini güvenilir, rasyonel ve minimum hata ile yöneteceklerini ifade etti.