Marka bilinirliğini artırmayı hedefleyen Ray Sigorta, Sertab Erener’in yer aldığı yeni kampanyasıyla sigorta bilincini güçlendirmeyi amaçlıyor. Televizyondan dijitale tüm mecralarda başlatılan reklam serisi, dikkat çeken görselliği ve güçlü mesajıyla öne çıkıyor.
Kasko, konut, tamamlayıcı sağlık ve seyahat sigortaları gibi birçok farklı ihtiyaca hitap eden esnek ve kapsamlı çözümleriyle öne çıkan Ray Sigorta, yeni dönem reklamlarında “Duymayan mı var? Farklı bir sigorta var” sloganıyla tüketicilerin karşısına çıkıyor. Marka bilinirliğini artırma hedefiyle başlatılan kampanyanın yüzü ise Türkiye’nin güçlü ve sevilen seslerinden biri olan Sertab Erener oldu. Kampanya kapsamında bir uzun metrajlı ve üç kısa tanıtım filmiyle televizyon, dijital platformlar, radyo ve açık hava reklamlarında geniş çaplı bir iletişim atağı başlatıldı.
“Sigorta bilincini yükseltmeyi amaçlıyoruz”
Ray Sigorta’nın sektördeki yenilikçi yaklaşımına dikkat çeken CEO Koray Erdoğan, kampanyayla ilgili şunları söyledi: “Hem müşterilerimize hem de en önemli çözüm ortaklarımız olan acentelerimize eşsiz hizmetler sunarak büyümeye devam ediyoruz. Kişiye özel çözümlerimizle her bireyin sigorta ihtiyaçlarına yanıt veriyoruz. Avrupa’nın önde gelen sigorta grubu VIG’nin desteğiyle, mali gücümüz ve sürdürülebilirlik ilkemizle yolumuza sağlam adımlarla devam ediyoruz. Sertab Erener’in ses ve imaj gücüyle bu vizyonumuzu daha geniş kitlelere ulaştırmak istedik. Amacımız yalnızca markamızı tanıtmak değil, aynı zamanda toplumda sigorta bilincini artırmak. Sertab gibi güçlü bir sanatçıyla yaptığımız iş birliği sayesinde artık Ray Sigorta’yı duymayan kalmayacak.”
Tüm mecralarda etkili görünürlük
Reklam kampanyası için kreatif süreci üstlenen Muhabbet Ajans, Ray Sigorta’nın çözüm odaklı hizmetlerini farklı senaryolarla ekranlara taşıdı. Kampanyada Sertab Erener’in “Ray” vurgusu ve kırmızı kostümü, markanın logosu ile görsel bir bütünlük oluşturuyor. Bu dikkat çekici imaj kampanyası sayesinde Ray Sigorta, farklılaşan duruşunu güçlü biçimde tüketicilere aktarıyor.


