Risk tanımının değişmesiyle, sigortacıların da sundukları çözümleri çevik bir şekilde zamana uygun hale getirmesi gerektiğini ifade eden Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan; “Riski merkezine alan sigortacılar olarak özel zamanlarda özel çözümler sunmalıyız” dedi.
Son aylarda yaşananların da gösterdiği gibi ekonomik ve sosyal yaşantımızda değişimler bir anda gerçekleşebiliyor. Böylesi durumlarda ortaya çıkan yeni risklere karşı çözüm bulmak ise sigorta şirketlerine kalıyor. Yenilikçiliği merkezine alan Ray Sigorta özel durumlar için özel önlemler ve ürünler ortaya koyuyor. Koronavirüs nedeniyle evden çalışma uygulamasının yaygınlaşması ile harekete geçen Ray Sigorta; uzaktan çalışma sistemlerinin ve bireysel elektronik kullanımının artmasıyla yükselen siber risklere karşı güvence sunabilmek için; geliştirdiği yeni siber güvenlik ürünü Cyberella Siber Güvenlik Sigortası’nı portföyüne kattı.
Ray Sigorta bunun yanında, evde kalma sürelerindeki artışın araçlardaki pek çok riski ortadan kaldırmaması gerçeğinden yola çıkarak son derece hesaplı ve kapsayıcı bir ürün olan Ekonomik Kasko’yu müşterilerinin kullanımına sundu. Ticarette dolaşımın ülke ekonomisi için önemini de düşünen Ray Sigorta; acentelerin zor dönemlerde ayakta kalabilmesi ve faaliyetlerine müşterilerine en üst kalitede hizmet vererek devam edebilmesi için 23 Mart 2020 tarihinde ilk ve öncü olarak başlatmış olduğu “Zor Günlerde Acentelerimize Tam Destek” kampanyasını; “Peşin Komisyon Kampanyası” ile genişletti.
Ray Sigorta, kampanya kapsamında acentelerine 50 bin liraya varan peşin komisyon desteği veriyor. “Sigortacılar olarak riskin değiştiği anlarda bizim de değişmemiz ve risklere uyum sağlamamız gerekiyor” diyen Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan; değişen ihtiyaçlara cevap verecek çevikliğe sahip olmanın bilhassa kriz durumlarında değerinin daha da iyi anlaşıldığını ifade etti. Erdoğan, “Sigortacıların sadece içerideki iş süreçleriyle değil ürünleriyle de zamanı yakalaması gerekiyor. Öyle ki, sadece en iyi ürünü sunmanız bile bazı durumlarda yeterli olmayabiliyor. İhtiyacın oluştuğu an cevap vermek, hem esnek hem de güven verici bir şekilde sigorta ihtiyaçlarını cevaplandırmak gerekiyor. Artık tek bir çözümle işinizi sürdürmeniz zor. Riskin sürekli evrimleştiği bir dünyada sizin de güçlü reflekslere sahip olmanız gerekiyor. Ray Sigorta olarak yenilikçi anlayışımızla hızlı bir şekilde çözüm oluşturmayı kurum kültürümüzün bir parçası haline getirdik” şeklinde konuştu.
Cyberella ile kimliğiniz güvende
Ray Sigorta, çalışma düzeni değişen bireyleri hem sanal hem de gerçek kimlik hırsızlarına karşı güvence altına almak için yeni bir ürün geliştirdi. Cyberella Siber Güvenlik Sigortası ürününde koruma henüz hasar oluşmadan başlıyor. Ürünle beraber sağlanan koruma yazılımı sigortalıları potansiyel saldırılardan korurken; 7/24 sunulan Dijital Güvence Veri İzleme Hizmeti kapsamında sigortalıların kişisel verileri, poliçe süresince 7/24 tehlikeli web siteleri dâhil olmak üzere tüm internet üzerinde taranıyor. Bu taramalarda şüpheli bir durum tespit edilmesi durumunda sigortalıya uyarı gönderiliyor ve aksiyon planları oluşturuluyor.
Müşterilerini siber ortamda da koruma altına alan Ray Sigorta, ürünün kapsamı dahilinde sigortalılarını; kimlik hırsızlığı/sahtekârlığı durumunda yapılan harcamalar, kimlik çalınması/kaybolması sonrası yapılan yenileme harcamaları, ATM kapkaç/gasp olayları, kişisel şifrelerin çalınması (online bankacılık hizmetleri, finansal kurumlara ait internet hesapları, kredi veya banka kartları vb.) ve hukuki süreçler kapsamında teminat altına alıyor.
Kaskonun bir adım ötesi: Ekonomik kasko
Ray Sigorta’nın müşterileri için geliştirdiği bir diğer ürün ise kasko branşında. Ray Sigorta’nın yeni ürünü Ekonomik Kasko; hesaplı primlerle, geniş teminatlar ve özel hizmetleri tek bir poliçede buluşturarak kapsayıcı bir çözüm sunuyor. Kapsamlı olarak sunulan güvencelere ilaveten Ekonomik Kasko ürünüyle sigortalılar Ray Sigorta’nın yaygın servis ağındaki Hızlı Onarım Merkezi (HOM) ve Ray Sigorta anlaşmalı özel servislerdeki ayrıcalıklı hizmetlerden faydalanabiliyor. Kasko teminatı kapsamında, orijinal yedek parça kullanılan Hızlı Onarım Merkezi ve anlaşmalı özel servislerde ücretsiz olarak sigortalının aracının onarımı gerçekleştiriliyor, bir yıl yedek parça ve işçilik garantisi veriliyor.
Ray Oto Estetik Servisleri
Mini Onarım kapsamında ise sigortalının aracında oluşabilecek küçük ölçekli (kaporta, tampon, boya, döşeme vs.); hasarların onarımı sigortalının hasarsızlık indirimi bozulmadan gerçekleştiriliyor. 20 bin liraya kadar olan hasarlarda eksper tayini gerçekleşmeden onarım gerçekleştirilirken; vale hizmeti talep edilmesi halinde il sınırları içinde olmak kaydıyla hasarlı araç HOM servisleri tarafından alınıyor ve onarım tamamlandıktan sonra müşteriye teslim ediliyor. Bunun yanında bir defaya mahsus olmak üzere; hasarsızlık indirimini etkileyecek bir hasarın Hızlı Onarım Merkezleri’nde onarılması durumunda; araç hasarsız olarak değerlendiriliyor ve indirim hakkının bir üst kademeye yükseltilerek devam ediliyor. Salgın sürecinde poliçe kapsamını da genişleten Ray Sigorta; 22 Nisan’dan itibaren kesilen tüm kasko poliçelerine, Ray Oto Estetik servislerinde yılda 1 defaya mahsus ücretsiz araç içi ozon sterilizasyon ve antibakteriyel dezenfeksiyon hizmetini de ekledi. Aynı zamanda Ray Sigorta 4 Mayıs ve 30 Haziran 2020 tarihleri arasında anlaşmalı bankalara ait kredi kartları ile gerçekleştirilen taksitli poliçe ödemelerinde “1 ay erteleme” imkânı da sunuyor.
Ray sigorta BİST te kendini düzeltsin önce…. Kendine hayri olmayan şirketin başkasına ne faydası olacak