Ray Sigorta, hem sigortalılarına hem de dağıtım kanalına pek çok avantaj sağlayan kampanyalarıyla sektörde adından söz ettirmeye devam ediyor.
Yaz aylarını hem sigortalılarına hem de dağıtım kanalına pek çok avantaj sağlayan kampanyalarla karşıladıklarını belirten Ray Sigorta Pazarlama Direktörü Feridun Art, Ray Sigorta’nın kampanya çalışmalarıyla ilgili şu bilgileri verdi: “Ray Sigorta olarak hem nihai tüketicilerin hem de dağıtım kanalımızın ihtiyaçlarını göz önüne alarak kampanya çalışmalarımızı kurguluyoruz. Bu doğrultuda Nisan ayı içerisinde markamıza bağlılığı yüksek Ray Plus Loyatly programımıza dâhil olan sigortalılarımıza konut, kasko, ferdi kaza ve sağlık ürünlerimizde özel indirimler sağlayan kampanyamızı gerçekleştirdik. Mayıs ayında ise Anneler Günü’ne özel, 20 yaş ve üzerindeki tüm kadın müşterilerimize yönelik bireysel ürünlerde indirimler sağladık, bugünün ve yarının annelerini Ray Sigorta güvencesine aldık. Yaz kampanyalarımıza Haziran ayında da devam ederek, Babalar Günü’ne özel 25 yaş ve üzeri erkekler için kasko, sağlık, konut ve ferdi kaza ürünlerimiz de özel indirimler sağlayan kampanyamızı hayata geçirdik.”
Ray Sigorta’nın tüketicilerine yönelik kampanyalarına ek olarak Mayıs itibariyle kombi/klima bakım hizmeti ile özellikle dağıtım kanalı bazında memnuniyet sağladıklarını vurgulayan Art, “Ray Sigorta’nın pazarlama stratejileri doğrultusunda dağıtım kanalımızı özellikle motor dışı ürünlerde desteklemeyi sürdürüyoruz. Bu doğrultuda, 1 Mayıs’tan itibaren konut poliçesi yaptıran tüm sigortalılarımıza yılda bir kez kombi ve klima bakım hizmetini ücretsiz olarak veriyoruz. Tüketicilerin evlerinde mutlaka ihtiyaç duydukları bir hizmet olan kombi/klima bakım hizmetini sigortalılarımıza ücretsiz olarak sağlayarak önemli bir avantaj sağlıyoruz. Hizmet verdiğimiz il sayısını artırmaya devam ediyoruz” dedi.
İletişim, dijital kanallarla gelişecek
Sigorta sektörününde son yıllarda gelişen trendler doğrultusunda, dijital iletişim kanalının son derece geliştiğine de değinen Art, Sigorta satışı en zor ürünlerden biri, gelişen teknolojiye rağmen, tüketicilerin ‘bir bilene danışmak’ felsefesi değişmiyor” dedi. Uzun sürede de değişeceğini düşünmediğini dile getiren Art, konuşmasını şöyle sonlandırdı: “Tabii ki internet üzerinden sigorta satışı gelişecektir ama bunun toplam satışlar içerisindeki payı çok büyük olamayacak. Dijital dünyadaki gelişmelerin en önemli yansımasının hizmet alanında olacağını öngörüyorum, sigortalılarınıza sunduğunuz hizmetlerin gelişen dijital platformlara göre uyarlanması en önemli nokta olacak. Yani sigortalılarınız, dağıtım kanalınız size tüm platformlardan kolay, hızlı ve güvenilir biçimde ulaşabilmelidir. Sigorta şirketlerinin tüm hizmet, ürün ve satış ağlarını gelişen trendler doğrultusunda kurgulaması gerekiyor. Pazarlama alanında yapılması gerekenlerin en başında güçlü bir iletişim ağı oluşturmak yer alıyor. Sigorta pastasını büyütmenin ve geliştirmenin en önemli yolu, satış sonrasında sigortalılarınızın yanında olmanızdır. Böylece sigortalı havuzunun gelişimi sağlanabilir. Sigortalılarınızın ve dağıtım kanalının ihtiyacı olduğu her anda yanında olmanız, şeffaf iletişim kurmanız ve bağlılığını artırmanız pazarlama alanında yapılması gereken en önemli noktalardır.”