Ray Sigorta, iş ortaklarının dijital yetkinliklerini destekleyecek ve müşteri memnuniyetini artıracak yeni bir dijital dönüşüm projesine imza atıyor. Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, diğer ülkelere dijitalleşme ve teknoloji konusundaki birikimlerini ihraç edeceklerini söyledi.
Sigorta sektöründe tam bir dijital dönüşüm atağı yaşanıyor. İnovatif iş çözümlerine odaklanan Ray Sigorta; bu konuda öncü şirketlerden biri oldu. Salgın başlamadan önce dijital dönüşüm vizyonunu oluşturan ve bu doğrultuda müşterileri için değer yaratan projeler üreten Ray Sigorta; yeni bir dijital dönüşüm projesine daha imza atıyor. Bu proje kapsamında sermayedarı olan Vienna Insurance Group’tan finansman desteği alacak olan Ray Sigorta; kazanılan yetkinliklerin grubun diğer ülkelerdeki şirketlerinde de yaygınlaştırılmasına öncülük edecek.
Proje hakkında açıklama yapan Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, teknoloji ve dijital dönüşümde önemli mesafe kat ettiklerini söyledi. Artık bundan sonraki adım olarak diğer ülkelere dijitalleşme ve teknoloji konusundaki birikimlerini ihraç edeceklerini belirten Koray Erdoğan; “Sermayedarımız VIG, toplamda 30 ülkede 50 farklı şirket ile faaliyet gösteriyor. Grubumuzun Ray Sigorta projelerinin önemli bir kısmını finanse etmesi ve projemize ait çıktıların diğer grup şirketlerinin dijital dönüşümü için temel oluşturacak olması; bizim için büyük bir gurur. Ayrıca ülkemize ve şirketimize olan güvenin de bir göstergesi” dedi.
Senaryoyu en iyi okuyan kazanacak
Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan; “Ray Sigorta olarak önceliklerimizin başında her zaman; müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler oluşturmak ve; müşterilerimiz ile aramızda en önemli bağlantı noktamız acentelerimizin iş yapış süreçlerini geliştirmek yer alıyor. Bu da bizi doğrudan yeni projeler geliştirmeye ve hep daha iyisi için yatırım yapmaya teşvik ediyor. Pandemi süreciyle birlikte de dijital alanda yaptığımız yatırımların ne kadar doğru olduğunu görmüş olduk” diye konuştu.
Sigorta sektörünün dijital dönüşüm yolculuğunda henüz bankalar kadar etkin olmadığını ifade eden Erdoğan; sigorta şirketlerinin müşterilere ve iş ortaklarına en iyi deneyimi sunmak için; yapacakları yatırımlar ile bu açığı hızlı bir şekilde kapatması gerektiğinin altını önemle çizdi.
“Yeni normalde dijital dünyanın dinamiklerini yakalayan ve; senaryoyu en iyi şekilde okuyan şirketler kazanacak” diyen Erdoğan; Ray Sigorta olarak uzun süredir yaptıkları yatırımlardaki odak noktalarının acentenin ve dolayısıyla müşterilerin hayatını kolaylaştırmak; onlara yakın olmak ve en iyi deneyimi yaşatarak memnuniyetlerini sağlamak olduğunu belirtti.
Acente ve müşterilerimiz için tam gaz çalışıyoruz
Parolası acentelerle birlikte büyümek olan Ray Sigorta; dijital yetkinlikleri artırırken en yakın iş ortakları olan acenteleri de destekleyecek bir yapı oluşturdu. “Alışılagelmiş deneyimleri dijital teknolojilerle zenginleştirmeyi ve dönüştürmeyi hedefleyen bir stratejimiz var” diyen Koray Erdoğan; bütün iş ortakları ve müşteriler için yeni çağa uygun, değer yaratacak bir çalışma planladıklarını belirtti.
Erdoğan, “Ray Sigorta olarak acentelerimizin ihtiyaçlarını tek bir platform üzerinden sağlayacak çalışmalarımız var. Acente portalımızı da bu anlamda yeniledik. Hem acente hem de müşterileri için mobil uygulama hazırlıklarımız tam gaz devam ediyor. İş ortaklarımızın; Ray Sigorta’nın sunduğu hizmetleri kolaylıkla kendi platformlarına entegre edebilmesine olanak sağlayacak ve; bu sayede ekosistemin dijital dönüşümüne de katkıda bulunacak bir altyapı geliştiriyoruz. Müşterilerimiz için web sitemizi de tamamen değiştiriyoruz. Tüm çalışmalarımızda en iyi kullanıcı deneyimini hedefledik. Amacımız hizmetlerimize erişimi kolaylaştırmak; işlevselliği ön planda tutmak ve kullanıcının rahat hareket edebileceği yeni bir estetik tasarımla memnuniyeti artırmak diyebiliriz. Bunun yanında hızlı altyapımız ile işlem sürelerinde zamandan da tasarruf etmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.
Acentelerimize sürprizlerimiz olacak
Stratejik iş ortakları olan acentelerin dijital dönüşüme adapte olmalarının önemine değinen Koray Erdoğan; “Sürekli acentelerimizin de bu dönüşüm sürecine adapte olması gerektiğinden bahsediyoruz. Ancak her acentenin kendi dijital dönüşümünü finanse edebilmesi çok mümkün değil. Burada sigorta şirketlerine çok büyük görevler düşüyor. Biz bu konudaki sorumluluklarımızın farkındayız, çok yakında acentelerimize bu konuda sürprizlerimiz olacak.”