Ray Sigorta İcra Kurulu Üyesi ve Satış Direktörü Anıl Rasih Gülcen, bu yıl acente sayısını bin 129’dan bin 500’e çıkarmayı hedeflediklerini belirterek, “Verimli ve kazançlı işbirlikleri yapmaya özellikle özen gösteriyor, iş ortaklarımızı sigorta pastasının gelişmesine katkı sağlayacak branşlarda ve müşteri başına ürün adedini artırma konusunda destekliyoruz” dedi.
Ray Sigorta, 214 yeni acente açılışıyla 2014 yılında bin 129 acenteye ulaştı. 2015’te acente sayısını bin 500’e çıkarmayı hedefleyen şirket, dağıtım kanalı yönetimi açısından sektördeki en önemli farklılığını iletişim olarak görüyor. Ray Sigorta’nın geçen yılki çalışmaları ve 2015 hedeflerinden bahseden Ray Sigorta İcra Kurulu Üyesi ve Satış Direktörü Anıl Rasih Gülcen, yaptığı açıklamada 2015 yılının zor bir olacağını belirtti. Şirketin bütün illerde var olması için 2014 yılında bin 129’a ulaşan acente sayısını bu yıl bin 500’e çıkarmayı hedeflediklerini söyleyen Gülcen, acentenin işini kolaylaştıracak teknolojik yatırımlara da devam ettiklerini belirtti. Ray Sigorta’nın geride bıraktığı yılda 214 yeni acente açılışıyla bin 129 acente sayısına ulaştığını belirten Gülcen, “Yarım asrı geride bırakan bir şirket olarak, bağlılık oranı oldukça yüksek bir acente ağına sahibiz. 2010 yılında uygulamaya başladığımız stratejimiz çerçevesinde acente sayımızı artırmaya ve acentelerimize sunduğumuz hizmet kalitesini en üste taşımaya devam ediyoruz” dedi.
Ray Sigorta’nın farkı: İletişim
Ray Sigorta’nın dağıtım kanalı yönetimi açısından sektördeki en önemli farklılığının iletişim olduğunu belirten Gülcen, tüm dağıtım kanallarıyla her daim iletişim halinde olduklarını ifade etti. Gülcen, sözlerine şöyle devam etti: “Sektörde acentesine en fazla dokunan şirket Ray Sigorta’dır. Kazan kazan anlayışımız doğrultusunda verimli ve kazançlı işbirlikleri yapmaya özellikle özen gösteriyor, iş ortaklarımızı sigorta pastasının gelişmesine katkı sağlayacak branşlarda ve müşteri başına ürün adedini artırma konusunda destekliyoruz.”
“2014’te hedeflerimizi tutturduk”
2015 yılının ise daha zor bir yıl olacağını ifade eden Gülcen, “Hem ülke ekonomisinin hem de buna bağlı olarak sektörün büyüme anlamında zorlu bir takvim yılı geçireceğini düşünüyorum. Ray Sigorta olarak zorlu geçeceğini öngördüğümüz bu yılda, daha çok iş yapmayı özellikle de kârlılığı yüksek branşlarda iş yapmayı planlıyoruz” diye konuştu.
Ray Sigorta’nın oldukça zorlu geçen 2014 yılını özellikle uzun yıllardır uyguladığı stratejisi doğrultusunda motor dışı branşlarda hedefini yakalayarak başarıyla tamamladığını dile getiren Gülcen, 2014 yılında yoğun rekabetin yaşandığı motor branşında yüzde 7 oranında büyüyerek, yılı yaklaşık olarak 165 milyon liralık primle kapattıklarını söyledi. “Motor dışı branşta ise bazı büyük kurumsal sigortalardan uzaklaşarak hedeflediğimiz yüzde 8 büyüme oranını yakaladık” diyen Gülcen, 214 milyon lira prim ürettiklerini de sözlerine ekledi.