23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Rammar İlk yangında onarımı kendi yaptı İkinci yangında işi ehline bıraktı

Rammar Gross Hipermarketleri’nin önce Kurtköy sonra da Başakşehir Piramit Çarşısı şubelerinde çıkan yangında mağaza yönetimi, Kurtköy şubesini kendi ustalarıyla, Başakşehir Piramit Çarşısı şubesini Hizmet Group ekibiyle onardı. Rammar yönetimi yaşadığı bu deneyimle işi ehline bırakmanın farkına Hizmet Group’la tanıştıktan sonra vardı.

nihat erder 1
Rammar Mağazalar Genel Koordinatörü Nihat Erder

ŞERİFE TÜRK / HAYATIMIZ SİGORTALI

Gıda ve dayanıklı tüketim maddeleri sektöründe hizmet veren Rammar Gross Hipermarketleri, iki kere yangın felaketi atlattı. Rammar, önce Kurtköy sonra da Başakşehir Piramit Çarşısı’ndaki şubelesinde çıkan yangın deneyiminde, işi ehline bırakmanın farkına Hizmet Group’la tanıştıktan sonra vardı. Mağaza, Kurtköy şubesini kendi ustalarıyla, Başakşehir Piramit Çarşısı şubesini ise Hizmet Group ekibiyle onardı. Hizmet Group farkını onarımdan sonra görmüş oldu.

Rammar’ın Kurtköy şubesinde, soğutucu dolabın birden alevlenmesiyle ortaya çıkan yangının hasarı mağaza çalışanları tarafından giderilmeye çalışılsa da uzman bir ekibe ihtiyaç her zaman duyuldu. 3 ya da 4 yıl aradan sonra soğutucu dolapların gazabına yeniden uğrayan Rammar, bu sefer 2013 yılında Başakşehir Piramit Çarşısı’ndaki şubesinde çıkan yangınla sarsıldı. Başakşehir Piramit Çarşısı’nın giriş katında yani Rammar’da çıkan yangın kısa sürede söndürüldü söndürülmesine ama yangın sonucu çarşının birinci katında ve Rammar’da büyük çaplı hasar oluştu. Üst katlarda ve ortak alanlarda yüksek ısı ve yoğun dumanın etkisiyle tüm çarşı içi tamamen kullanılamaz hale geldi. Yangın riskine karşı sigortalı olan Rammar, çarşı esnafının zararlarını ve ortak alan tahribatlarını sigortası sayesinde karşılamış oldu.

Soğutucu dolaplar yangına neden oldu Rammar Mağazalar Genel Koordinatörü Nihat Erder, mazağa ile ilgili bir sorunda kişilerarası iletişimi sağlayarak, çalışmaları koordine ediyor. Kendisiyle gerçekleştirdiğimiz söyleşide Rammar Gross Hipermarketleri’nin önce Kurtköy şubesinde soğutucu dolabın alev almasıyla yangın çıktığını, fakat sigorta şirketi ile anlaşarak bu yangının hasarını kendi buldukları ustalarla giderdiklerini belirtti. Erder, şunları söyledi: “Daha önce Kurtköy’de bir yangın geçirmiştik. Yangın, soğutucu dolap nedeniyle çıkmıştı. Orada yangın ilk defa başımıza geldiği için sigorta şirketinden hasar onarım için ekip talep etmedik. Amatörce kendimiz halletmeye çalıştık, fakat epey sıkıntı yaşadık.”


nihat erder
Rammar Mağazalar Genel Koordinatörü Nihat Erder, hasar onarım aşamasında Hizmet Group’tan büyük destek aldıklarını, Proje Sorumlu Seda Mısırlı ve ekibinin her zaman yanlarında olduklarını ifade etti.

“Sigortamız olmasaydı, maddi kaybımız büyük olurdu”

Hizmet Group’un özveriyle çalıştığını ve 12 gün içerisinde mağazanın yenilendiğini söyleyen Rammar Mağazalar Genel Koordinatörü Nihat Erder, “Sigortamız olmasaydı, maddi kaybımız büyük olacaktı” dedi.

Mağaza kapalıyken de ayrıca bir ciro kaybı meydana geldiğini dile getiren Erder, “Yangın sonrası birkaç riski birden taşımaya başladık. Mağaza hasarlı ve kapalı. Dolayısıyla ciro kaybı oluyor. Bir de mağaza kapalı olduğu sürece müşterilerimizi de rakip firmalara kaptırıyoruz. O yüzden hızlı hareket etmek zorundaydık. Sağ olsun Hizmet Group bunu başardı” şeklinde konuştu.

Erder, ayrıca hasar onarım aşamasında Hizmet Group’tan büyük destek aldıklarını, her zaman yanlarında olduklarını ifade etti.


“Acentemiz destekçimizdi”

Rammar’ın Başakşehir Piramit Çarşısı’ndaki şubesinde yine soğutucu dolap nedeniyle çıkan yangını büyük bir şanssızlık olarak gören Erder, en büyük şanslarını ise mağazanın sigortasının olması ve hasar sürecinde Hizmet Group’la tanışmak olarak nitelendirdi. Acente ile sürekli irtibat içinde olduklarını belirten Erder, herhangi bir kaza durumunda istedikleri zaman acenteye ulaşabildiklerini söyledi. Acentenin, Rammar yönetimine sürekli destek verdiğini, yönlendirdiğini belirten Erder, acentelerinin kendilerini Hizmet Group’la tanıştırdığını söyledi.

“Hizmet Group, her yeri pırıl pırıl yaptı”

Başakşehir’deki hasarın 2 bin 500 metrekarelik bir alana yayıldığını ve hasarın oldukça büyük olduğunu ifade eden Erder, sözlerine şöyle devam etti: “Gece yarısı çıkan yangına anında müdahale edildi. Ama sonuç olarak en alt kattan AVM’nin çatısına kadar ciddi bir hasar söz konusuydu. Hizmet Group’la tanıştığımızda kendilerinden büyük fedakârlık istedik. Çünkü yangın, çarşı içindeki diğer esnafa da zarar vermişti ve is kokusu her tarafa yayılmıştı. Sadece kendimize zarar vermiş olsaydık bir şekilde üstesinden gelirdik, çarşıya da zara verdiğimiz için acil hareket etmemiz gerekiyordu. Nitekim Hizmet Group ile aynı frekansı yakaladık ve uyum sağlayabildik. Bizim ekibimiz ve Hizmet Gorup’un ekibi koordineli bir çalışmayla hasar onarımını kısa süre içinde tamamladı. Ne bizim mağazamızda ne de çarşı içinde is kokusu kaldı. Hizmet Group, her yeri pırıl pırıl yaptı. Mağazamızda ise yangın izinden eser kalmadı.”

“Yaşadıklarımızdan sonra, evimizdeki eşyalarımızı da sigortaladık” diye konuşan Erder, yaşanan örneklerden ders aldıklarını ve bu sayede aile bireylerine tek tek özel sağlık sigortası yaptırdığını da sözlerine ekledi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER