23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Quick Sigorta sosyal medyanın ilk ‘Sigorta Challenge’ını başlattı

Quick Sigorta Genel Müdürü Ahmet Yaşar, sosyal medyada başlattıkları sosyal medyanın ilk sigorta challenge’ı hakkında SigortaMedya’ya özel açıklama yaptı.

SİGORTAMEDYA / ÖZEL

Quick Sigorta’nın bir süredir devam eden Bölge Acenteler Toplantıları sırasında Adana ve İstanbul toplantılarında Q Kimlik Koruma Sigortası ürünü tanıtılırken gündeme gelen ve acentelerin 9 Mayıs’ta yürürlüğe giren mesafeli satış sözleşmesine olan tepkilerinin de konu edildiği konuşmalarda Genel Müdür Ahmet Yaşar; acentelerin örgütlü tepkilerini ve mesleğe sahip çıkma yaklaşımlarını şükranla karşıladığını belirtti.

“Daha önce lansmanını yaptığımız Q Kimlik ürünümüz tam acentelerimize göre” diyen Yaşar; “Pandemi döneminde 5 milyon yeni kredi kartı sahibi, e-ticarette hizmet almaya başladı. Ama insanlar dijital dünyanın koşullarını bilmedikleri için korkuyorlar. Aynı riskler ATM’ler için de geçerli. İşte tam bu dönemin ruhuna en uygun ürün. Hem ATM kullanan insanlarımızı korurken, hem e-ticareti koruyor. Üstelik sigorta korumasının, yani güvencenin yanında hediye virüs programı ile fiziksel koruma, önleyici virüs koruması yapıyor. Web’de kimlik, pasaport, banka hesap, kredi kartı numaralarını, sosyal medya hesaplarını koruyor, itibar, hukuk ve mali danışmanlık yapıyor ve her şeye rağmen bir zarar varsa limitler kapsamında ödeme yapıyor” şeklinde konuştu.

Yaşar, “Böyle bir ürünü alternatif kanallarda ve mesafeli satış kapsamında peynir ekmek gibi satma imkânına sahip olmamıza rağmen acente dışı yapılara satma yetkisi vermedik. Ürünün tamamı vergi dahil 252 lira, sadece içindeki 5’li virüs koruma paketi ise 272 lira. Üstelik acente komisyonu da 73.5 lira. Acentelere ‘Al sana ürün’ dedik. Kendi acentelerimizden başlayarak böyle bir meydan okuma yaptık” dedi.

Bazı gelişmelerden korkulmaması gerektiğine vurgu yapan Yaşar, şunları söyledi: “Enerjimizi gereksiz şeylere harcıyoruz. Önemli olan sigortacılığın topyekün gelişmesidir. Çünkü o zaman gelirlerimiz artar. Q Kimlik ürünümüz acentelerimize, acente dışı yapılarla rekabet imkânı veriyor. Onların sattığı fiyatlardan daha ucuza satabilecekleri bir ürün.”

Acenteler duyarsız kalmadı

Quick Sigorta Genel Müdürü Ahmet Yaşar’ın sosyal medyadan meydan okuyarak başlattığı  challenge’a acentelerin cevabı gecikmedi. Sultan Özgökçe, “Ahmet Bey, Satışlarımızla Acentesiz olmayacağını Quick ailesine ve tüm Türkiye’ye göstererek meydan okuyoruz” şeklinde cevap verdi. Abdurrahman Köse de “Meydan okumanızı kabul ediyorum, Q Kimlik ile ben de meydan okuyorum” dedi. Abdülcelil Alkış ise “Sultan Özgökçe ve Abdurrahman Köse meydanda yalnız değildir destekliyoruz” diyerek meydan okumayı göreceklerini belirtti.

Anlaşılan kazananın sektör olacağı hareketli bir “challenge” olacak.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER