Bu yıl 11’incisi düzenlenen, Dünyanın en prestijli dijital ödüllerinden olan İngiltere merkezli Dijital Impact Awards’da Quick Sigorta iki dalda ödüle layık görüldü. 4 kategoride kısa listeye kalan Quick Sigorta; finalde En İnovatif Şirket olarak altın, Dijitalin En İyi Kullanımı’nda bronz ödül aldı.
Quick Sigorta, %100 online Kefalet Sigortası ve ‘Agent değil Acente’ projeleri ile 4 kategoride kısa listeye kaldı. Finalde rakiplerini geride bırakıp; İnovasyon kategorisinde, ‘Agent değil Acente’ ile gold ödül, Finansal Sektörde Dijitalin En İyi Kullanımı kategorisinde ise bronz ödüle hak kazandı.
Digital Impact Ödülleri 2010 yılından bu yana, yazılımdan finansa sağlık sektöründen perakendeye kadar Avrupa’daki en iyi kurumsal dijital projeleri ödüllendiriyor.
Bu yıl ödüle layık görülen firmalar arasında Quick Sigorta’yla birlikte Vodafone; HSBC, UniCredit, Nestle, Unilever, Ageas,Lexus, KPMG gibi sektörlerinin devlerini görmek mümkün.
Quick Sigorta Avrupa’nın da merceğinde
Quick Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Pınar Güzey; Quick Sigorta’nın ‘Agent değil Acente’ projesi ile 2 önemli ödüle layık görülmesinin kendileri açısından gurur verici olduğunu söyledi. Güzey bu projenin alt yapısını bünyelerindeki Insurtech ile geliştirmenin ve bu geliştirilen teknolojinin uluslararası arenada değer bulmasının kendileri için çok önemli olduğuna dikkat çekti.
“Ortak aklı, teknolojiye yazdık”
Quick Sigorta Genel Müdürü Ahmet Yaşar ise; Quick Sigorta’nın kazandığı ödüllerle ilgili duyduğu memnuniyeti şöyle ifade etti;” Yeniliklerimiz ve sunduğumuz inovatif hizmetlerin karşılığını aldığımız için memnunuz ve var gücümüzle bu yenilikleri ve hizmetleri sürdürmek için çabalıyoruz.
‘Agent değil Acente’ projemiz hem sigortalılarımız hem de acentelerimiz tarafından beğeniyle kullanılıyor.”
Quick Sigorta’nın kendini mottolarla ifade etmeyi seven bir şirket olduğunu vurgulayan Yaşar; “Son aylarda kullandığımız ‘Ortak aklı, teknolojiye yazdık’ mottomuzda daha önce olduğu gibi bu ödüllerle taçlandı. Bu ödüller projenin ortaya koyduğu vizyonun ve yarattığı faydanın sadece Türkiye’de değil; Avrupa’da da bir karşılığı olduğunu gösteriyor” diye konuştu.