Quick Sigorta sektöre özellikle iletişim alanında oldukça hızlı girdi. Yöneticilerinin iletişim vasıflarının yüksek olması özellikle acenteler arasında samimi bir bağ oluşmasına sebep oldu. Quick Sigorta özellikle motorcular ile kurduğu bu samimi diyalog nedeniyle yurt genelinde tüm etkinliklere katıldı.
SİGORTAMEDYA / SİGORTA KULİSİ
Quick Sigorta yönetimi neredeyse her hafta sonu Türkiye’nin bir bölgesinde etkinlik yapar oldu. Buraya kadar her şey güzel. Diğer taraftan özellikle kefalet sigortasını anlatmak için de “Finansal Sigortalar” programı kapsamında; Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde acenteler ile bir araya gelen Quick Sigorta yönetimi, karşılıklı acentelerin sorularını cevaplama olanağı da buldu.
Buraya kadar da bir itiraz yok ama konu için için kaynıyormuş. Sektör Kulağı’na gelen duyumlara göre gerek Quick Sigorta yönetiminin bir bölümü gerekse acentelerin çoğunluğu; artık kısa sürede büyük başarılar elde eden bir şirketin paydaşları ve iş ortakları ile motivasyonlarını en üst düzeye çıkarabilmek için; yurt dışı özel gezilere de başlaması gerektiği konusunda istekler oluşmaya başlamış.
Gerek üst yönetimin bir bölümü, gerekse acenteler, karar vericilere “Quick Sigorta dünyadaki yarışmalarda ödüller almaya da başladığına göre; gezilerimizi artık neden yurt dışına doğru yapmıyoruz?” diye sitem ediyorlarmış.
Diğer şirketler acenteleri ile birlikte dünyayı gezerlerken “Quick Sigorta’nın ne eksiği var?” demez mi insan!