QNB Sigorta’nın QNBEYOND ev sahipliğinde gerçekleştirdiği Start-up Network Day etkinliğinde yapay zekâ, wellness–wellbeing, tele-tıp, müşteri deneyimi ve gömülü sigortacılık gibi alanlara odaklanmış 7 farklı girişimin çözümleri ele alındı.
QNB Sigorta, QNBEYOND ev sahipliğinde Start-up Network Day etkinliğiyle farklı alanlara odaklanmış 7 girişim, sigortacılık alanında müşteri problemlerine bulduğu yaratıcı çözümleri ilham veren sunumlarıyla katılımcılarla paylaştı. QNB Sigorta, müşteri deneyimi, sağlık ve zindelik, otomasyon ve yapay zekâ, gömülü sigortacılık ve tele-tıp alanlarında müşterilerin problemlerine yenilikçi çözümler getiren girişimlerle iş birliği yapmayı hedefliyor.
Girişimcilerden yaratıcı çözümler
Girişim temsilcileri, etkinlikte girişim yolculukları, gördükleri müşteri problemleri ve onlara sundukları yaratıcı çözümleri paylaşmanın yanı sıra sigortacılık dünyasına bu çözümleri nasıl entegre edebileceklerine dair kullanım senaryosu örneklerini de aktarma fırsatı buldular. Etkinliğe katılım sağlayan QNB Sigorta ve QNB Finansbank yöneticileri de girişimlerle birebir temas kurarak değer önerilerini anlama ve iş birliği alanlarını keşfetme imkânı yakaladılar.
”Çok fazla oyun alanı var”
Etkinliğin açılış konuşmasında QNB Sigorta Genel Müdürü Pınar Kuriş, “Sigortacılık yolculuğunda teklif alma aşamasından poliçeleşmeye, dinamik fiyatlamadan, ödeme sistemlerine, müşteri deneyimi çözümlerinden, katma değerli hizmetlere birçok temas noktasında gelişim fırsatları mevcut. Direkt son kullanıcıya hitap eden uygulamalar kadar, sigortacılıktaki altyapıların sadeleştirilmesi ve otomasyona dair de yine girişimler için çok fazla oyun alanı olduğunu düşünüyoruz” dedi.
Hayat ve sağlık branşında sigortacılıkta inovasyonun yoğunlaştığı 5 odak alanı gördüklerini belirten Kuriş, müşteri deneyimi, sağlık ve zindelik, otomasyon ve yapay zekâ, gömülü sigortacılık ve tele-tıp alanlarında müşterilerin problemlerine yenilikçi çözümler getiren girişimlerle iş birliği yapmak istediklerini belirtti.
“Bugün Bugünü Yaşa”
Müşterilerine “Bugün Bugünü Yaşa” söylemiyle ulaştıklarını vurgulayan Kuriş, “Müşterilerimizin ‘bugün’ iyi hissetmelerini sağlamak adına birçok yenilik üzerine kafa yoruyoruz. Dijitalleşme gereksinimi ile birlikte, müşterilerin artık zor günlerde kullanabilecekleri klasik sigorta teminatlarının ötesinde, bugünleri için, günlük hayatlarına da dokunan bir hizmet arayışında olduklarını biliyoruz. Tüm hizmet kanallarımızda olduğu gibi dijitalleşme konusunda da aksiyonlarımızı müşterilerimize kendilerini iyi ve güvende hissettirme odağında belirlemeye devam ediyoruz” diye konuştu.