Posta Gazetesi’nin bu haftaki Hayatımız Sigortalı sayfasında, Allianz Türkiye’nin teknolojik yatırımları anlatıldı. Şirket bu sayede müşteri memnuniyetini önemli ölçüde artırırken, 2018 yılında da farklı teknolojilere yatırım yapmayı planlıyor.
Mobil Hasar Danışmanı, Birebir Hasar Danışmanı ve Allianz Oto Hizmeti gibi projeleriyle son yıllarda müşteri memnuniyetini önemli oranda artıran Allianz Türkiye, şimdi de ‘kişiselleştirilmiş video’ hizmeti ile müşterilerini hasar sürecinde de bilgilendirmeyi hedefliyor. Bu kapsamda özellikle otomasyon ve dijitalleşmeye önemli yatırımlar yaptıklarını belirten Allianz Türkiye Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Gürkan, “Biz kurum olarak hizmet hızı kadar, müşteri ile doğru iletişim kurarak memnuniyeti sağlamanın da hasar süreçlerinde aynı derecede önem taşıdığına inanıyoruz. Bu nedenle Allianz Türkiye olarak odağımızda otomasyon ve dijitalleşme gibi yöntemler başta olmak üzere farklı teknolojilere yatırım yapmak yer alıyor” dedi.
Allianz Türkiye’nin uyguladığı bu hasar projeleri şirketin müşteri memnuniyet oranlarını da önemli oranda etkilediğini belirten Gürkan, “Müşteri memnuniyeti NPS sonuçları bu projeler sonunda 5 puan artış gösterdi. Bununla birlikte müşterilerin hasar durumlarını sorguladıkları hizmet merkezi aramalarında yüzde 27 oranında düşüş yaşandı” diye konuştu.
Noter tescili ile trafik sigortasında ‘zorunluluk’ kalktı!
SigortaMedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar ise: Noter tescili ile trafik sigortasında ‘zorunluluk’ kalktı başlıklı yazısında “Geçmişte yollardaki çevirmelerde aracın trafik sigortası olup olmadığına da bakılırdı. Son günlerde ehliyet isteniyor ve plaka sorgusu yapılıyor. Sigortanın ise sorgulandığını ise hiç zannetmiyorum” diyor.