2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

“Poliçelerde karekod kullanıyor, SBM ile entegre çalışıyoruz”

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi ile entegre çalıştıklarını söyleyen Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı, Mobil Kaza Tutanağı kullanan müşterilerinin hasar sürecini en kısa sürede tamamlamasını hedeflediklerini söyledi.

kaza tespit

SİGORTALI

Sürücülere hasar sürecinde zaman kazandıran ve Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM) tarafından geliştirilen Mobil Kaza Tutanağı uygulaması 10 dakika gibi kısa bir sürede tutanak doldurabiliyor, kazaların ortalama sonuçlanma süresi de 13 günden 3 güne iniyor.

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM) ile entegre çalıştıklarını belirten Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı, “Bu kapsamda, online olarak mobil kaza tutanağı uygulamasına giriş yapan müşterilerimize, anında kısa mesajla dönüş yapıyor, hem varsa çekici hizmeti gibi diğer ihtiyaçları konusunda yardım almalarını sağlıyor hem de bu yolla hasar sürecinin en hızlı ve etkin şekilde tamamlanmasını hedefliyoruz. Anadolu Sigorta, kaza tespit tutanağı formlarının daha hızlı ve kolay şekilde doldurulmasını sağlamak için trafik poliçelerine karekod basımı uygulamasını da yakın zamanda hayata geçirdi. Karekod kullanımı ile müşterilerimiz formu telefon üzerinden zahmetsizce doldurmasını sağlıyor, diğer sigorta şirketlerinin de doğru ve eksiksiz bilgiye anında ulaşması ve sürecin aksamadan ilerlemesini temin ediyoruz” dedi.

Anadolu Sigorta olarak mobil sigortacılık alanında iddialı bir uygulamaya imza attıklarını belirten Abacı, şunları söyledi. “iOS ve Android telefonlara uyumlu, yeni Sigortam Cepte mobil uygulamamız ile Anadolu Sigortalılar; poliçe ve hasar bilgilerini takip etmekten, en yakın acenteyi bulmaya kadar onlarca hizmete tek bir ekran üzerinden kolayca ulaşabiliyor. İnteraktif bir deneyim sunmayı amaçlayan Sigortam Cepte uygulamasında sigortalılarımız tüm poliçelerini liste halinde görebiliyor, detaylara da ayrıca tek tuşla ulaşabiliyor. Sigortam Cepte, bir kaza durumunda da sigortalılarımızı yalnız bırakmıyor.”

Uygulamayı indiren kullanıcıların kaza sırasında yapılması gerekenlerden kaza sonrası gerekli olabilecek ilkyardım rehberine kadar pek çok pratik bilgiye tek bir noktadan ulaşabildiğini ifade eden Abacı,  “Kaza Anında” menüsü üzerinden; acil numaralara ve Medline Ambulans çağırma hizmetine direkt erişim sağlanırken, Anadolu Sigorta Müşteri Hizmetleri’ne ulaşım imkanı da bulunduğunu belirtti. Abacı, Anadolu Sigortalıların mobil uygulamaya Apple Store ve Google Play üzerinden ulaşabildiğini söyledi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER