2024 yılı sigorta sektöründe kişiselleştirilmiş ürünlerin daha fazla görüleceği bir yıl olacak. Özellikle artan sigorta primleri sonrasında şirketler, penetrasyonu artırmak ve müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak için onların bütçelerine ve ihtiyacına uygun hazırladıkları ürünlerle dikkat çekiyor.
Kişiselleştirilmiş yeni ürünler kaçınılmaz
Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, “2024, geçtiğimiz yıla göre daha zorlu geçecek. Doğru strateji, müşteri odaklı hizmet ve ürünleriyle farklılaşarak işini doğru yapan şirketlerin pozitif olarak ayrıştığını göreceğimiz bir yıl olacak. Müşteri ihtiyaçları doğrultusunda kişiselleştirilmiş yeni ürünler sunmak artık kaçınılmaz. Bu doğrultuda hazırlamış olduğumuz yeni ürünlerimizin de lansmanını kısa süre sonra yapacağız” dedi.
Yeni ürünlerin ihtiyaca uygun tasarlanması gerekiyor
Sigortaladim.com Genel Müdür Yardımcısı Orçun Kızıltepe, ihtiyacı analiz edip ürünü ona göre ortaya çıkartabilmenin büyük önem kazandığını açıkladı. Kızıltepe, “Biz aracı kurumların da ana görevlerinden biri sigorta şirketlerine bu tip ihtiyaçları analiz edip sunmak. Önemli olan o ihtiyacı müşterinin önüne sunabilecek o altyapıyı oluşturabilmek” açıklamasını yaptı.
2024’te ihtiyaca uygun ürünler sunacağız
Türkiye Sigorta Genel Müdürü Taha Çakmak; “Müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun sigorta ürünleri sunarak, mevcut ürünlerimizin teminat ve kapsamını genişleterek, ülkemizde sigortacılığın gelişimine ve sigorta penetrasyonunun artmasına katkı sağlıyoruz. Satış sonrası hizmet ve müşteri deneyimini teknoloji kullanımı ile geliştirmeyi ve hasar yönetiminin daha etkin hale gelmesi için teknoloji odağında çalışmalar yapmayı sürdürüyoruz” dedi.
AXA Sigorta’dan özelleştirilebilir sağlık deneyimi
Axa Sigorta, Bireysel Özel Sağlık Sigortası ürünleri ile müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun alternatifli çözümler sunuyor. Yeni ürünlerinde modüler bir yapı sunduklarını belirten AXA Sigorta Satış, Pazarlama ve Sağlık Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Sanem Çıngay Buçukoğlu, “Müşteri odaklı yaklaşımımızla birlikte günümüzün değişen ihtiyaçlarını yakından takip ediyoruz. Yeni AXA Bireysel Özel Sağlık Sigortası ürünlerimizle, her ihtiyaca uygun farklı çözüm önerileri sunuyoruz” dedi.
Odağımızda hayatı kolaylaştırmak var
Ürünlerini müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak hizmetlerle geliştirmeyi odak noktalarında tuttuklarını belirten QNB Sigorta Genel Müdürü Pınar Kuriş, “Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerle, onların günlük yaşantılarını daha huzurlu, rahat ve keyifli kılmayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda, sigorta poliçelerimizi, müşterilerimizin yaşam tarzlarına ve ihtiyaçlarına uygun şekilde kişiselleştiriyoruz” diye konuştu.