Peugeot, hafif ticari araç sınıfındaki en büyük oyuncusu yeni Boxer’ı tanıttı. AT8 otomatik şanzımanı ve güçlü motor seçenekleriyle dikkat çeken yeni Boxer, 1.435.000 TL’den başlayan fiyatlarla ağustos ayında Türkiye’de satışa sunulacak.
Peugeot, segmentinin en iddialı modellerinden biri olan yeni Boxer modeliyle hafif ticari araç sınıfındaki konumunu güçlendiriyor. Peugeot’nun 1.435.000 TL fiyatla ağustos ayında Türkiye’de satışa sunulacak hafif ticari araç ailesinin en büyük üyesi olan yeni Boxer, AT8 otomatik şanzımanı sayesinde hem verimliliği hem de sürüş keyfini bir araya getiriyor.
Yeni Boxer, sunduğu geniş güç aktarma seçenekleri ve çok yönlü yükleme çözümleriyle profesyonellerin ihtiyaçlarını karşılıyor ve sürücü yorgunluğunu en aza indiriyor. Peugeot, tüm müşterilerinin gereksinimlerine yanıt verme anlayışını pekiştirirken AT8 otomatik şanzıman sistemi sayesinde sürücülere daha fazla konfor ve daha az yol yorgunluğu ile güvenli bir sürüş deneyimi sunuyor. Bu sayede, şehir içinde ya da uzun mesafeli işlerinde direksiyon başında uzun saatler geçiren profesyoneller ve boş zamanlarında karavan keyfi yapmak isteyen bireysel kullanıcılar, yeni Boxer’ın otomatik vitesin sağladığı konfor ve üstün güç aktarma seçeneklerinin tadını çıkarabiliyor.
Yeni Boxer’ın AT8 otomatik şanzımanı, yüksek güç ve tork değerleriyle dikkat çeken 2.2 BlueHDi dizel motorun 140 HP manuel şanzıman ve 180 HP hem manuel hem de AT8 otomatik şanzıman seçenekleriyle sunuluyor. Dayanıklılığı, gücü ve verimliliğiyle öne çıkan yeni Boxer, hem hafif hizmet (Euro 6E) hem de ağır hizmet (Euro VIe) regülasyonlarına uyum sağlıyor. 8 ileri vites için optimize edilen yeni kavrama sistemi, 2.2 BlueHDi 180 HP motor seçeneğinde 450 Nm’ye kadar tork sunarak çok daha verimli bir performans sağlıyor. Önceki manuel şanzıman sistemiyle kıyaslandığında 80 Nm daha fazla tork üreten bu yeni kavrama sistemi, sınıfının en yüksek tork değerini sunarak yeni Boxer’ın sadece konforuyla değil, güç ve verimlilik açısından da rakiplerinden ayrışmasını sağlıyor.
Farklı kombinasyon seçenekleri
Peugeot, hem manuel hem de AT8 otomatik şanzıman sistemlerinde profesyonellerin tüm gereksinimlerini karşılamak üzere farklı ve çok yönlü kombinasyonlar sunuyor. 4,04 m (L4) aks mesafesiyle gelen yeni Boxer, 15 ve 17 m³ olmak üzere iki farklı gövde tipine sahip. Yeni Boxer, L4H2 ve L4H3 seçenekleriyle her türlü ihtiyaca yanıt veriyor. Manuel şanzımanlı versiyonlar, BlueHDi 180 HP (L4H2, 15 m³, 3,5 Ton), BlueHDi 180 HP (L4H3, 17 m³, 3,5 Ton) ve BlueHDi 140 HP (L4H2, 15 m³, 4 Ton) seçenekleriyle sunulurken, AT8 otomatik şanzımanlı versiyon ise BlueHDi 180 HP (L4H2, 15 m³, 3,5 Ton) gövde ve motor kombinasyonuyla tercih edilebiliyor.
Verimlilik arttıran dış tasarım
Yeni Boxer’ın dış tasarımında, aerodinamik verimliliği artıran unsurlar dikkat çekiyor. Tampon, ön ızgara ve aynaların tamamen aerodinamik unsurlar göz önüne alınarak yeniden tasarlandığı ve sınıfının en kapsamlı konfor ve güvenlik özelliklerini sunan araç, geri görüş kamerası, 10 inç dokunmatik ekran, kabin üstü ve geniş kapı üzeri saklama alanları gibi günlük yaşamı kolaylaştıran özellikler sunarken, hız sabitleyici, aktif şerit takip sistemi, yaya ve bisikletli algılama özellikleriyle de trafikte güvenliği en üst seviyeye çıkarıyor.