Groupama Sigorta’nın Covid-19 pandemisi sürecinde özlediğimiz rutinlere atıfta bulunarak yaşanması istenmeyen küçük kazaları anlattığı; #ÖzlenenRiskler filmleri serisi toplamda 3.5 milyon görüntülenme elde etti.
Groupama Sigorta, geçtiğimiz yıl başladığı #YaşamakRiskAlmaktır temasını pandemi günlerine uyarladı ve #ÖzlenenRiskler adıyla yeni bir seriye başladı. “Araba Çiziği”, “Islak Zemin” ve “Deniz Kestanesi” filmleriyle günlük hayatımızda karşılaştığımız riskleri eğlenceli bir dille anlatan Groupama, yeri geldiğinde bu risklere bile özlem duyulabildiğine dikkat çekiyor.
Üç animasyon serisi şeklinde hazırlanan #ÖzlenenRiskler filmleri, toplamda 3,5 milyon görüntülenme, 13 milyondan fazla gösterim elde etti. Pandemi sürecinde özlenen rutinlere atıfta bulunarak hayatın içerisinde olan küçük olayları seri şeklinde üç animasyon filmle anlatan kampanya kapsamında bir de yarışma düzenlendi. #YineYaşanacak etiketiyle Instagram üzerinden düzenlenen yarışmada, 3 bine yakın fotoğraf paylaşımı yapıldı.
Özlem duyuyoruz
Groupama Sigorta Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Çağrı Merkezi Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar; “Hayatın içindeki ayrıntılara odaklanan yaklaşımımızı bu yıl özlediğimiz aktivitelere ve risklere yönelttik. Bu krizde olağanüstü günlerden geçiyoruz, normal şartlarda bize dert gibi gözüken ufak sorunlara bile özlem duyuyoruz” diyerek #ÖzlenenRiskler kampanyasına gösterilen ilgiye vurgu yaptı.
Tayar “Sigortanın risklere karşı endişeleri gideren bir hizmet olduğunu anlatıyoruz. Risklerin hayatın bir parçası olduğundan hareketle bu risklerde poliçe sahiplerinin yanında olduğumuz mesajını veriyoruz” dedi.
#ÖzlenenRiskler – Araba Çiziği: https://youtu.be/IIxt7l1bsFI
#ÖzlenenRiskler – Islak Zemin: https://youtu.be/DBKtPkC0eYk
#ÖzlenenRiskler – Deniz Kestanesi: https://youtu.be/DrPzLMvjwiw