Sigorta şirketlerine yedek parça tedariği için pazar yeri, uçtan uca oto hasarları süreç yönetimi ve teknoloji desteği veren Optimum, ‘ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifikası’ aldı.
Konuyla ilgili olarak bir açıklama yapan Optimum İnsan kaynakları ve Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İbrahim Karadağ, pandemi sürecinde teknolojik çözümlerin her zamankinden daha çok öne çıktığı bir dönem yaşandığını söyledi. Optimum müşterilerine yaklaşımlarının ‘çözüm ortaklığı’ şeklinde olduğunu belirten Karadağ, “Bunun için vazgeçilmez olan ‘kaliteli hizmet’ ve ‘güvenilirliğin’ önemini biliyoruz. 2021 yılı hedeflerimizden biri de bu sertifikayı alarak, bilgi güvenliği konusundaki hassasiyetimizi belgelendirmekti ve bunu başardık. Ayrıca, ISO 9001 sertifikası için de çalışmalarımıza başladık ve yılsonuna kadar bu sertifikayı da almak istiyoruz. Sigorta şirketleri dış kaynak seçimine karar verirken, bu belgelerin varlığını da aramaları halinde, sektörün bilgi güvenliği yetkinliğinin ve toplam kalitesinin artmasına doğrudan katkı sağlayacaklardır” dedi.
- “BES, hızla yaşlanan Türkiye için önemli bir fırsat!”
- “Sıkı finansal koşullar devam ederse 2025, 2024’ten biraz daha zor olabilir”
- ‘Değişim, isimle sınırlı olmayacak, müşteri odaklılığı güçlendireceğiz’
- Quick Finans’a PSM Awards ödülü
Optimum, İzgören-Vizgo Akademi ile işbirliği yaptı
2021 yılını atılım yılı olarak belirleyen Optimum, aynı zamanda çalışanlarına yönelik eğitim seferberliği başlattı. Şirket, bu kapsamda, İzgören-Vizgo Akademi ile de işbirliği yapacak. 135 çalışanın tümünü kapsayan bu programda, kurumsal ve kişisel gelişime katkı sağlayacak 65 ana başlık bulunuyor. Optimum’un çalışanlarına yönelik eğitimleriyle ilgli bilgi veren Optimum Genel Müdür Yardımcısı İbrahim Karadağ, şunları söyledi: “Eğitimi bir bütün olarak ele alıyoruz. Hem teknik eğitimler, hem de kurumsal ve kişisel gelişime katkı sağlayacak eğitimler hazırladık. Teknik eğitimlerde hem iç hem de dış kaynaklarımızı kullanmakla beraber, diğer eğitimler için başta İzgören-Vizgo Akademi olmak üzere eğitim ve danışmanlık sektörünün lider kurumları ile anlaştık.” Eğitimler hakkında çalışanlardan çok olumlu dönüşler aldıklarını belirten Karadağ, müşteri memnuniyetinin her şeyden önce ‘yetkin ve mutlu çalışanlar’ ile sağlanabileceğini de ekledi. İyi bir işveren markası olmayı da stratejik hedef olarak belirlediklerini söyleyen İbrahim Karadağ, eğitimi sadece belli bir döneme sıkıştırılacak bir konu değil, devamlılık esasına dayalı olarak ele aldıklarını söyledi.