Onarım hizmet verdikleri araç sayısını artıracaklarını belirten ALC Servis Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Abdurrahman Çelik, “Operasyonu merkezileştirdik. Yıllık 30 bin adet araca onarım hizmeti veriyoruz. Amacımız, kapasitemizi 2023 sonunda 40 bin adete çıkartmak” dedi.
Gazete Sigorta/ALP SÜER
Onarım sektöründe son aylarda sigorta şirketleri ile yaptığı mini onarım anlaşmaları ve sosyal sorumluluk projeleri ile dikkat çeken ALC Servis, istikrarlı büyümeye devam ediyor. Geçen yıl büyüme hedefinin bir parçası olarak ‘Operasyon Departmanı’nı kuran şirket, Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine de sektörün deneyimli isimlerinden Abdurrahman Çelik’i getirdi. ALC Servis Operasyon Departmanı ve ALC Servis’in hedefleri ile ilgili sorularımızı yanıtlayan Çelik, onarım hizmet verdikleri araç sayısını artırmayı planladıklarını söyledi. Çelik, “Operasyonu merkezileştirdik. Yıllık 30 bin adet araca onarım hizmeti veriyoruz. Amacımız, kapasitemizi 40 bin adete çıkartmak” dedi.
Müşteriler, iletişimi tek bir kurum ile sağlıyor
Çelik, ALC Servis olarak, Operasyon Departmanı kurmalarının nedenlerini ise şu şekilde sıraladı: “ALC Servis olarak hizmet vermekte olduğumuz tüm müşterilerimizin, tek bir kurum ile iletişim sağlaması, Türkiye genelinde kolay bir şekilde organize olabilmek, şeffaflık ve denetlenebilirlik olmak, sürdürülebilirlik ve proje bazlı uygulamalar ile avantaj sağlamak, standart ücretlendirme yapabilmek, operasyon maliyetlerini kontrolüne ve azaltılmasına olan etki sağlamak, kurumsal iletişim ile garantili ve yeterli teknik seviyede hizmet sunmak, daha az iş gücü ile daha etkin iş süreçler oluşturmak.” ALC Servis Operasyon Departmanı’nın, tüm ALC Servis merkezlerinde, Mini Onarım, Mobil Parça Onarım, Hasar Onarım Hizmetleri kapsamında müşterilere sunulan işlemlere ilişkin tüm süreçlerini kontrol etmek, analiz etmek ve sonuçlandırmak ile birlikte tüm süreçlerin performansını ölçmek için oluşturulduğunu ifade eden Çelik, “Operasyon departmanımız, süreçler ile ilgili tespit edilen ya da edilecek olumsuzluklara ilişkin tam yetkili olup, acil aksiyon planlayıp, müşteri memnuniyetini sağlama konusunda tam yetkilidir” diye konuştu.
Operasyon Departmanı tüm paydaşların hayatını kolaylaştırıyor
- Merkezi yönetim ile doğru hasar tespit,
- Değiştirmek yerine onarmak,
- Hızlı onarım,
- Projelerin her dinamiğini doğru olarak raporlamak,
- Müşteri memnuniyeti odaklı çalışmak,
- ‘Kazan kazan’ prensibi ile iş ortaklarına kazanç sağlamak.
ALC Servis; Türkiye’de kaç sigorta şirketi ile çalışıyor?
- Mini Onarım Hizmeti kapsamında 18,
- Mobil Parça Onarım Hizmeti kapsamında 36,
- Hasar Onarım Hizmeti kapsamında 36.