Müşterilerinin ve ailelerinin geleceğini güvence altına almak için ‘Önce Sen’ anlayışını benimseyen NN Hayat ve Emeklilik’in, McCann İstanbul imzasını taşıyan yeni reklam filmi gösterime girdi.
170 yıllık sigorta tecrübesi ve müşteri odaklı yaklaşımıyla, müşterilerinin önceliklerini anlayan, onların geleceklerini güvence altına alabilmek için ürün ve çözümler sunan NN Hayat ve Emeklilik’in yeni reklam filmi yayınlandı. Filmde, markanın uzun dönemli iletişim stratejisinin temelini oluşturan “Önce Sen” yaklaşımı vurgulanıyor.
McCann İstanbul imzasını taşıyan reklam filminin odağında, gece-gündüz ailesi için çalışan ebeveynleri temsilen bir baba yer alıyor. Geç saatlere kadar çalışırken gidemediği arkadaş buluşmaları, izleyemediği filmler ve kaçırdığı önemli günler gösteriliyor. Mutlu bir aileye sahip baba, evine geldiğinde tüm yorgunluğunu ve sıkıntısını eşinin gülümsemesi ve kızının kocaman kucaklamasıyla unutuyor.
Sen önce onlar diyorsun ya, aslında onların mutluluğu için ‘Önce Sen’
Filmde ebeveynlerin her zaman aileleri için ‘Önce onlar’ diye düşündüklerine vurgu yapılıyor; “Sen önce onlar diyorsun ya, aslında onların mutluluğu için önce sen” denilerek, ailelerine sağlam bir finansal gelecek sağlamak için öncelikle kendi geleceklerini garanti altına almaları gerektiği dile getiriliyor.
“Önce Sen” sadece bir reklam söylemi değil; hayatta öncelik verdiklerimizi, en değer verdiklerimizi korumamız gerektiğini hatırlatmayı ve onları korumak için ne yapmamız gerektiği konusunda yol göstermeyi amaçlayan bir marka yaklaşımı.
Reklam filminin sonunda da, NN Hayat ve Emeklilik’in 170 yıllık sigortacılık tecrübesi ve 18 ülkede verdiği hizmetle sevdiklerini korumak için Türkiye’de ailelerin yanında yer aldığı ifade ediliyor.
“Müşterilerimize ‘Önce Sen’ diyor ve sevdiklerinin mutluluğu için çalışıyoruz”
NN Hayat ve Emeklilik Marka ve İletişim Müdürü Gökçe Kaya, markanın benimsediği ‘Önce Sen’ yaklaşımını şöyle açıkladı:
“NN Hayat ve Emeklilik olarak, Türkiye’de ailelerin önceliklerini biliyor ve ihtiyaçlarını doğru analiz ediyoruz. Aile odaklı ürün ve hizmetlerimizle uzun vadeli çözümler sağlıyoruz. Reklam filmimizde de vurgulandığı gibi, ülkemizde anne-babalar önce çocuklarını ve ailelerini garanti altına almaya çalışırlar, öncelik hep onlardadır fakat sevdiklerinin geleceği için öncelikle kendi geleceklerinin güvence altında olması gerekliliği zaman zaman göz ardı edilir. İşte biz bu gerçeğe vurgu yapmak istedik. Tıpkı uçak yolculuğu sırasında, gerekli olması halinde ebeveynin, oksijen maskesini çocuğundan önce kendine uygulaması gerektiği gibi…
Türkiye genelinde yapılan araştırmalar, insanların en çok değer verdikleri şeyin aileleri olduğunu gösteriyor. Bu noktada, bizi “Önce Sen” yaklaşımına getiren iki önemli araştırma sonucunu paylaşmak isterim. 0-15 yaş arasında çocuğu olan, şehirli 1.500 anneyle yapılan Annemetre araştırmasında görüşü sorulan tüm anne grupları, hayattaki önceliklerini çocuk (%89), eş (%68) ve aile (%44) olarak sıraladı. T.C. Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü’nün 2010 yılında yürüttüğü Türkiye’de Aile Değerleri Araştırması’na göre ise, çocuklarına zaman ayırmayı yaşamlarında en önemli şey olduğunu vurgulayanların oranı yüzde 89. “Ailemin iyiliği için her türlü sıkıntıya katlanabilirim” ifadesine yüzde 90 katılıyor.
Markamızı inşa ettiğimiz “Önce Sen” anlayışımızı, Mayıs ayına kadar yayınlanmaya devam edecek yeni reklam filmimizle müşterilerimize anlatacağız. Kampanyamızı, çeşitli mecralarda yürüttüğümüz iletişim çalışmalarımızla destekleyip marka yaklaşımımızı en iyi şekilde anlatmayı, pek çok platformda müşterilerimizle iletişim içinde olmayı ve ailelerinin geleceği için onlara ‘Önce Sen’ demeyi sürdüreceğiz.
Merakımdan soruyorum 170 yıl önce sigortamı vardı.yoksa insanlara yalanmı söyleniyor