Neova Sigorta, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası (TSS) alanında gerçek ihtiyaç ve beklentileri belirlemek için hayata geçirdiği müşteri deneyimi projesiyle CX Awards’ta “Minimum Teknoloji, Maksimum Müşteri Deneyimi” kategorisinde “İyi Fikir Ödülü”nü almaya hak kazandı.
Neova Sigorta, bu yıl 7’nci kez düzenlenen CX Awards’ta TSS alanında gerçekleştirdiği kapsamlı müşteri deneyimi projesiyle “Minimum Teknoloji, Maksimum Müşteri Deneyimi” kategorisinde İyi Fikir Ödülü’ne layık görüldü. TSS ürününü müşterileriyle buluşturmadan önce, Türkiye genelinde farklı kişilerle yüz yüze mülakatlar yaparak sektördeki gerçek ihtiyaç ve beklentileri belirlemeyi hedeflediği bir müşteri deneyimi projesi başlatan şirket, 2.5 ay süren bu çalışmadan çıkan sonuçlarla sektörün en kapsamlı TSS ürününü müşterileriyle buluşturmuştu.
“Sektörümüzü en yenilikçi ürünlerle buluşturmaya devam edeceğiz”
“Neova olarak çağın koşullarına göre değişen müşteri beklentilerini dinamik bir yaklaşımla karşılayan ürünlerimizle, sadece bir sigortacılık hizmeti sunmuyor, aynı zamanda onların hayatlarına değer katacak deneyimler tasarlıyoruz” diyen Neova Sigorta Dijital Kanallar, Dijital Pazarlama ve Bankasüranstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sami Kaya, şöyle devam etti: “TSS ürünümüzü çıkarmadan önce hayata geçirdiğimiz müşteri deneyimi projemiz ise standart uygulamaların ötesine geçen geniş teminatlarıyla sigortalılara kapsamlı bir sağlık güvencesi sunmamızda etkili oldu. Müşterilerimizi odağımıza alan yaklaşımımızla sektörümüzü en yenilikçi ürünlerle buluşturmaya devam edeceğiz.”