23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Neova Sigorta, iş süreçlerini TÜRKKEP işbirliğiyle güçlendiriyor

TÜRKKEP ile işbirliği yaparak Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) sistemi kullanmaya başlayan Neova Sigorta’nın Bilgi Teknolojileri Direktörü Ramazan Kalkan, böylelikle iş süreçlerini daha verimli, daha güvenli, düşük maliyetli ve hızlı yöneterek sigorta sektöründe yeniliklere imza atacaklarını söyledi.

ramazan kalkan 1
Neova Sigorta Bilgi Teknolojileri Direktörü Ramazan Kalkan

Sigorta sektörü; şirketler, acenteler ve müşteriler arasında resmi yazışmanın yoğun olduğu bir sektör olarak öne çıkıyor. Acenteleri ile yazışmalarını hızlı, etkin ve güvenilir bir şekilde yapma ihtiyacı duyduklarını belirten Neova Sigorta Bilgi Teknolojileri Direktörü Ramazan Kalkan, Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) sistemini kullanarak tüm resmi yazışmalarını bütünleşik, hızlı ve yasal geçerli bir şekilde yapabilmeyi, geleneksel yazışma yöntemlerinden kaynaklanan maliyetlerden tasarruf ederek yönetebilmeyi, böylece ana faaliyet alanlarına daha fazla odaklanmayı hedeflediklerini belirtti. TÜRKKEP ile işbirliği yaparak daha etkin iş süreci hedeflerine ulaştıklarını aktaran Kalkan, KEP sistemi ile kağıt israfını önemli ölçüde azaltarak tasarruf etmelerinin önemli bir motivasyon kaynağı olduğuna dikkat çekti.

“Teknoloji ve süreç yönetiminde güvenilir bir iş ortağı”

TÜRKKEP’in sunduğu çözüm ve hizmetlerin, teknik ve yasal mevzuata uygunluğun ötesinde, büyük kurumların gereksinim duyduğu teknolojik üstünlüklerin yanında, mimaride ölçeklenebilirlik, yüksek servis düzeyleri gibi özellikler içerdiğini söyleyen Kalkan, “Neova Sigorta olarak TÜRKKEP’i hem teknoloji hem de süreç yönetimi açısından güvenilir bir iş ortağı olarak görüyoruz. Yaptığımız değerlendirmelerden sonra TÜRKKEP’in KEP teknolojilerindeki deneyim ve uzmanlığını ve büyük kurumsal yapılara uygun çözümler sunabildiğini gözlemledik. KEP sistemini temel işlevlerin ötesinde etkin bir şekilde kullanabilmek için ihtiyaç duyduğumuz ve ileride duyacağımız çözümleri sunmak konusunda esnek, geliştirilebilir ve kurumsal sistemlerimize uyum sağlayan uçtan uca çözümler sağlayabildiğini değerlendirdik. Bu anlamda, teknolojik üstünlüklerin yanı sıra, uzun vadeli işbirliği için en çok önem verdiğimiz, süreklilik, ölçeklenebilirlik, esneklik ve bütünleşik yaklaşımlar gibi önemli hizmet parametrelerini sunduğunu deneyimledik” dedi.

“Sigorta sektöründe önemli yeniliklere imza atacağız”

İşbirliği sonrasında en temel avantajlarının düşük maliyet ve yüksek işlem hızı olduğunu vurgulayan Kalkan, acentelerle yazışma süreçlerini saatler veya günler düzeyinden dakikalar düzeyine indirmeyi hedeflediklerini söyledi. KEP sistemi aracılığıyla yapılan yazışmalarda, iletişim hatalarından kaynaklanan ihtilafların ortadan kalkacağına vurgu yapan Kalkan, şöyle konuştu: “Ayrıca KEP sistemi çevreci bir teknoloji olduğu için, sosyal sorumluluk hedeflerimiz doğrultusunda çevreye ve ortak geleceğimize daha fazla katkıda bulunma fırsatını elde edeceğiz. Bir yandan tasarruf ve hız, diğer yandan da acente ve müşterilerimizle olan iletişim ve etkileşimde KEP sisteminin sunduğu potansiyelin heyecan verici olduğunu düşünüyoruz. TÜRKKEP’in sunduğu KEP ve diğer edönüşüm çözüm ve hizmetlerinden destek alarak, sigorta sektöründe önemli yeniliklere imza atmayı hedefliyoruz.”

“Daha verimli iş süreci, müşteri memnuniyeti sağlıyor”

KEP sistemini kurumlar ve bireyler açısından e-dönüşüm sürecinin önemli bir parçası olarak gördüklerini dile getiren Kalkan, sözlerini şöyle tamamladı: “KEP sistemi ve TÜRKKEP’in sunduğu teknolojik olanaklar birlikte değerlendirildiğinde, iş süreçlerimizin daha verimli, daha güvenli, düşük maliyetli ve hızlı yönetilebildiğini görüyoruz. Bu avantajlar bize, ana faaliyet alanımıza odaklanma, müşteri ve iş ortaklarımızın memnuniyetini artırma olanağı sağlıyor. KEP sistemi ve sunulan bütünleşik çözümler sayesinde, iş yükümüzde önemli bir azalma olacağını öngörüyoruz. Bu da bize esas görevimize odaklanma ve daha iyi hizmet sağlamamıza olanak tanıyor.”

Tüm acentelerin KEP adresleri alındı

ramazan kalkan 2İşbirliği kapsamında, başlangıçta Neova Sigorta ile birlikte tüm acenteleri için KEP adreslerini TÜRKKEP’ten temin ettiklerini ifade eden Neova Sigorta Bilgi Teknolojileri Direktörü Ramazan Kalkan, sürecin devamı için şunları söyledi:

“İş süreçlerimizi ve bu süreçleri karşılayan kurumsal sistemlerimizi TÜRKKEP çözümleriyle KEP sistemine entegre etmeyi, bugüne kadar geleneksel yöntemlerle yaptığımız birçok süreci aşamalı olarak güvenli ve hızlı iletişim temelinde yeniden yapılandırmayı hedefledik. Bu kapsamda ileri teknolojiye sahip ürünler ile (KEP, e-imza, HSM Cihazı, KEP İş Akışı, Toplu İmzalama Çözümleri) elektronik ortamda, yasal geçerli tüm yazışma ve evrak alışverişlerini TÜRKKEP çözümleri ile hayata geçirdik.”


TÜRKKEP, kurumlara kolaylık ve rahatlık sağlıyor

yuksel samastKEP sistemi sayesinde bir elektronik postada gönderen ve alan taraflarının kim olduğunun bilinmesinin mümkün olduğunu ve alıcıya iletim zamanının bildirilerek gönderilen ileti içeriğinin yoldayken veya daha sonradan değiştirilmediğinin kesin olarak tespit edilebildiğini kaydeden TÜRKKEP Genel Müdürü Yüksel Samast, Neova Sigorta ile gerçekleştikleri işbirliği hakkında şu değerlendirmede bulundu:

“TÜRKKEP’in sağladığı KEP hizmeti, kurumlara büyük kolaylık ve rahatlık getiriyor. Yazışmalarının çoğunun yasal geçerli olmasına ihtiyaç duyan sigorta sektörü, TÜRKKEP’ten alacakları bir KEP adresiyle hem ekonomik hem de çevresel fayda sağlıyor. 7/24 ulaşılabilen müşteri hizmetlerimizin tüm sorulara uygun çözümler sunması ve yerinde KEP kaydı yapabilmemiz bizi farklı kılıyor. Ülkemizde yaşanan e-dönüşüm sürecine hizmet ve çözümlerimizle katkı sağlayama devam edeceğiz.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER