Asistans hizmetinin sadece asistans hizmetinden öte, insan hayatına dokunan bir acil yardım durumu olduğunu belirten Türkasistans’ın yeni Genel Müdürü Emre Devecioğlu, “Müşterimiz ile empati kurup, emin ellerde olduğunu hissettireceğiz” diyor.
SİGORTAMEDYA ÖZEL
Araç sahibi bir tüketici olarak, tatsız bir olay yaşadığımızda doğal olarak ilk talebimiz, bilgi ve hızlı hizmet oluyor. Araç sahiplerine bu hizmeti sunacak asistans şirketlerinin verdikleri hizmetler de kritik önem taşıyor. Çünkü, yapılan iş araç çekmek, kurtarmak ya da asistans hizmetinden öte, ‘insan hayatına dokunan bir acil yardım durumu.’ Burada can güvenliği için alınacak önlemlerin hızlıca uygulanması önemli bir husus olarak karşımıza çıkıyor. Geçen ay asistans sektörüne yeni katılan ALC Servis iştiraki Türkasistans Genel Müdürü Emre Devecioğlu ile bir röportaj yaptık. İlk röportajını Hayatımız Sigortalı Dergisi’ne veren Devecioğlu, “Yardım bekleyen bir müşteri, yalnızlık hissiyatı, güvenlik korkusu ve birçok karışık duygu yoğunluğu yaşar. Bu nedenle müşterimiz ile empati kurup, emin ellerde olduğunu hissettireceğiz” diyor.
Asistans sektörünün genetiği değişiyor
Asistans sektörünün genetiğinin değiştiğini ve buna uyum sağlayan şirketler payını büyüttüğünü ifade eden Devecioğlu, “Hizmetini dijitale dönüştürürken, yaklaşımını kapsamlı ve tasarruf yaratan çözümler olarak belirleyen Türk Asistans, inovatif yaklaşımları ile yola çıktı” diye konuşuyor. Günümüzde asistans hizmetlerinde ‘hız’ ve şeffaflığın 2 önemli faktör olduğunun altını çizen Devecioğlu, “Sigorta şirketleri şeffaflık ve tasarruf, tüketici ise hızlı ve kalıcı çözüm istiyor. Bunu sağlayacak yegane formül ise hizmeti dijitalde derinleştirirken, operasyonu da verimli hale getirmek” diyor.
Hizmet standartlarını oluştururken, müşteri memnuniyetini ön plana aldıklarını belirten Devecioğlu, hizmetin temelini oluşturan acil yol yardım, çekme/kurtarma ve önemli maliyet unsuru içeren ikame araç gibi araçlara yönelik hizmetlerinin yanında sağlık, konut ve işyeri acil yardım hizmetlerini de sunduklarını sözlerine ekliyor. Araç sahibi bir birey kaza yaptığında öncelikle 7/24 çağrı merkezi yetkililerinin olay yeri güvenlik unsurları hakkında bilgilendirme sağladığını vurgulayan Devecioğlu, “Dijital çözümümüz sayesinde araç sahibinin tam yerini tespit edip, kendisine en yakın destek birimini maksimum 45 dakika içinde olay yerine gönderiyoruz” diye konuşuyor.
5 filo firması ile anlaştık; 2025’te sigorta şirketleri ile de çalışacağız
Türkasistans’ın yeni kurulmasına karşın 5 filo firması ile anlaşma yaptığını belirten Devecioğlu, 20225 planları konusunda şunları söylüyor: “Yurt çapında 3 bin 500 araç çekicisi, 5 bini aşkın ikame araç ve 110 Konut/İşyeri Acil Sağlık Hizmet birimi portföyüne sahip Türk Asistans, hizmeti sunarken bu hizmetlerin takibi ve raporlamasını oluşturacak dijital çözümleri de sunuyor. Yeni yıl ile beraber sigorta şirketlerini de hizmet ağına katarak Türkiye ve KKTC’de genişlememizi sürdüreceğiz.”
Türkasistans ile SWM Motor yol yardım anlaşması yaptı
Asistans sektörüne yeni katılan şirketlerden Türkasistans, SWM Motor Türkiye ile yol yardım anlaşması yaptı. İki şirket arasındaki imza törenine, Türkasistans Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Şevluk, Türk Asistans Genel Müdürü Emre Devecioğlu ve SWM Motor Türkiye Ticari Operasyonlar Direktörü Burak Azmanoğlu katıldı. Türk Asistans Genel Müdürü Emre Devecioğlu, Türkasistans ile SWM Motor Türkiye arasındaki yol yardım anlaşması ile ilgili şunları söyledi: “SVM Motor Türkiye, giderek büyüyen satış hacmi ve genişleyen bayi/müşteri ağı için Türkasistans ile yol yardım anlaşması yaptı. Her iki şirketin ortak paydası olan müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi, bu anlaşmanın da odak noktasını oluşturuyor.”
[…] Haber Kaynağı: https://sigortamedya.com.tr/musterimiz-ile-empati-kurup-emin-ellerde-oldugunu-hissettirecegiz/ […]