MetLife Emeklilik ve Hayat A.Ş., Yıllık Strateji Toplantısı’nı, Sapanca’da gerçekleştirdi. ‘Hayatı Kolaylaştıran Sensin’ teması ile MetLife’ın tüm çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda 2015 hedefleri masaya yatırıldı.
Türkiye’nin başarılı emeklilik ve sigorta şirketi MetLife Emeklilik ve Hayat A.Ş.’nin, her yıl düzenlediği Strateji Toplantısı, bu yıl Güral Sapanca Oteli’nde gerçekleştirildi. İki gün süren toplantıda MetLife’ın 2014 yılı değerlendirilirken, 2015 hedefleri ve bu hedefleri gerçekleştirme yönünde atılacak adımlar masaya yatırıldı.
Strateji toplantısının açılışında bir konuşma gerçekleştiren MetLife Emeklilik Genel Müdürü Deniz Yurtseven, 2014 yılında yenilikçi ürün ve hizmetler ile müşterilerinin hayatlarına kolaylık kattıklarının altını çizdi.
Yurtseven şöyle konuştu:
“2014 yılı, kurumsal tarihçemize altın harflerle işlediğimiz bir yıl oldu. Geçtiğimiz yılda MetLife’ın kurumsal markasını güçlendirme yönünde gerçekleştirdiğimiz yatırımların yanı sıra; müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıran, beklentilerinin ötesini hedefleyen yenilikçi ürün ve hizmetlerle sektörümüzde de ses getirdik.
“MetLife olarak, Bireysel Emeklilik Sistemi’nin bu yıl yakaladığı yükseliş trendini fırsata çevirmeyi bilerek; iş sonuçlarımızdaki istikrarlı başarı çizgimizi bu yıl da sürdürdük. Şirketimizin Bireysel Emeklilik Sistemi’ndeki 5. yılını tamamladığı 2014’te, müşteri sayımız 120 binlerden 150 bin seviyesine çıkarak; yönettiğimiz fon büyüklüğü ise devlet katkısıyla beraber 634 milyona ulaştı.
“Bu başarıya ulaşmamızda, tüm çalışanlarımızın değerli katkıları ve güçlü dağıtım kanallarımız önemli rol oynadı. Bu dönemde özellikle mobil ve dijital dünyanın gerektirdiklerine yani zamanın ruhuna uygun; bugünden geleceğin sigortacılığını şekillendirecek uygulamaları devreye soktuk. Müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmak yönünde canla başla çalışan MetLife ailesinin her bir bireyinin yanı sıra; bu yolda bizlere destek sunan tüm iş ortaklarımıza da ayrıca teşekkürü borç biliyorum.”
Yurtseven MetLife’ın bu dönemde ürün ve hizmetleri iyileştirmenin yanı sıra katkı sunduğu sosyal sorumluluk projeleri ile toplumu bilinçlendirme konusunda da yön gösterici olduğuna işaret etti.
Yurtseven, “Taşıdığımız kurumsal sosyal sorumluluk anlayışı gereği geçtiğimiz yıl, “Snoopy ile Kitap Okuyoruz”, “Şirket Programı, Sosyal İnovasyon Kampı” ve “Koruyucu Meleğim ile Engelleri Aşıyoruz” projelerini başarıyla sürdürdük. Genç Başarı Eğitim Vakfı, Toplum Gönüllüleri Vakfı gibi sivil toplum ortaklarımızla, pek çok çocuk ve gencimizin hayatlarına; kalplerine dokunduk, dokunmaya devam edeceğiz” dedi.