Tur Assist’in toplumda sigorta bilincini oluşturmak amacıyla Ocak ayında faaliyete geçen projesi Medya Assist; kısa sürede yakaladığı başarı performansı ile sektöre damgasını vurdu. Medya Assist’in Türkiye’nin önde gelen gazetelerinin internet sayfalarında hazırladığı ‘sigorta’ sayfaları’ aradan geçen 9 aylık süreçte tıklanma rekorları kırdı.
Medya Assist platformlarında yayınlanan ve sigorta sektörüne yönelik haberlerin yer aldığı sayfalar Ocak ayından bugüne kadar olan sürede toplamda 82 milyon defa görüntülendi. Sadece Eylül ayında yaklaşık 8 milyon kişi Medya Assist Platformlarını ziyaret etti ve yine Eylül ayında yaklaşık 10 milyon sayfa görüntülenmesi gerçekleşti.
Mayıs’ta görüntülenme oranı rekor kırdı
İçerikleri SigortaMedya işbirliği ile hazırlanan ve Türkiye’nin önde gelen beş büyük gazetesinin (Hürriyet, Milliyet, Sabah, Posta ve Sözcü) web sitelerinde ‘sigorta’ kategorisi oluşturarak; sigorta şirketlerinin ve acentelerin haber, banner, röportaj veya video içeriklerine yer veren Medya Assist platformlarında yayınlanan sayfalar Ocak ayından bugüne kadar 82 milyon görüntülenme rakamlarına ulaştı.
Medya Assist platformları faaliyetlerine başladığı Ocak ayında startı 4 milyon 786 bin 220 sayfa görüntülenme oranı ile verirken, en önemli yükselişi Mayıs ayında gerçekleştirdi. Bu süreçte özellikle Koronavirüs nedeniyle evde kalan bireyler, sigorta ile ilgili bilincin de artmasıyla Medya Assist platformlarını daha fazla ziyaret etmeye başladılar. Buna göre Mayıs ayında toplam görüntülenme oranı 12 milyon 595 bin 579’a, toplam tekil ziyaretçi sayısı da 10 milyon 118 bin 973 kişiye ulaştı. O günden bugüne tıklanma oranları sürekli artıyor.
Geçtiğimiz Eylül ayında Medya Assist platformları 9 milyon 914 bin 077 sayfa görüntülenme oranına ulaşırken; yine aynı dönemde bu sayfaları 8 milyon 084 bin 721 tekil kişi ziyaret etti.