Müşteri odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarını sürdüren Mapfre Sigorta, sigortalılarına farklı alanlarda ayrıcalıklı fırsatlar sunuyor.
Çalışmalarında üst düzey müşteri memnuniyetine öncelik veren Mapfre Sigorta, müşterilerinin her anında yanında olma hedefiyle sağlıktan araç bakımına, yaşam tarzından güvenliğe birçok alanda özel olarak tasarlanan ayrıcalıkları sigortalılarına ücretsiz olarak sunuyor.
Yenilenen kasko poliçesine özel hizmet paketi
Platinum ve Gold segmentindeki müşteriler, vadesi biten kasko poliçelerini yenilediklerinde kendileri için hazırlanan özel paketlerden yararlanabilirken iç-dış araç yıkama, araç check-up, periyodik bakım işçiliği, araç dezenfeksiyonu gibi hizmetlerden de ücretsiz olarak faydalanabiliyorlar. Sigortalılar tüm bu hizmetlere MAPFRE GO üzerinden kolayca randevu oluşturup ulaşabiliyorlar. Tüm bunlarla birlikte kaskoda vadesi biten ve poliçesini yenileyen Platinum segmentteki sigortalılar yüzde 10, Gold segmentteki sigortalılar ise yüzde 5 indirimden faydalanıyorlar.
Ücretsiz Pronet Panik Butonu hizmeti
MAPFRE Go üzerinden konut poliçesi olan Platinum ve Gold segmentindeki sigortalılar Pronet Panik Butonu hizmetini ücretsiz olarak alabiliyorlar. Sadece Mapfre Sigorta’nın sunduğu bu hizmet ile uygulama üzerinden Pronet acil butonuna basıldığında, 10 saniye içerisinde sigortalıya ulaşılarak bulunduğu konuma acil durum ekipleri yönlendiriliyor.
Gastro Club’a özel indirimler
Türkiye’nin en büyük sadakat platformu ve restoran ayrıcalıkları kulübü Gastro Club üzerinden Platinum, Gold ve Silver segmentteki sigortalılarına özel indirimler ve ayrıcalıklar sunan Mapfre Sigorta, süpermarket, gym, SPA, güzellik merkezi, giyim, yemek, restoran harcamalarında yüzde 50’ye varan indirimler, 7/24 canlı yardım hattı ve konsiyerj hizmeti gibi geniş bir yelpazede avantajlar da sağlıyor.