En iyi deneyimleri sunabilmek için çerezler gibi teknolojileri kullanarak cihaz bilgilerini depolama ve/veya erişim sağlıyoruz. Bu teknolojilere onay vermek, bu site üzerinde gezinme davranışı veya benzersiz kimlikler gibi verilerin işlenmesine izin verecektir. Onay vermemek veya verilen onayı geri çekmek, belirli özelliklerin ve işlevlerin olumsuz etkilenmesine neden olabilir.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
İstanbul’da yaşanan afetten sonra poliçe sahiplerinin kafalarında bazı sorular oluştu
– Dolu hasarları kasko poliçesi kapsamında mıdır?
– Hasar ihbar süresi 5 gün müdür, yoksa 2 yıl mıdır, yoksa nedir?
– Muafiyet uygulaması var mıdır?
– Hasarlar anlaşmalı servislerde mi onarılmalıdır?
– Eğer sigorta şirketi hasarı öderse, seneye poliçe primindeki hasarsızlık indirimi hakkı ne olacak?
Yetkililer televizyonda, internette ve yazılı basında çeşitli açıklamalar yaparak tüketicileri aydınlatmaya çalıştılar.
Benim gibi X kuşağı üyesiyseniz ilk başta poliçeniz olduğu bile aklınıza gelmeyebilir, ertesi gün sakinleşince acentenizi arar, haklarınızı sorar, gündemden yetkilileri takip eder, sigorta şirketinden gelen talimatlara göre gerekli başvuruları yapar, gerekli onarımları yaptırır ve hayatınıza devam edersiniz. Bu esnada ikame araç alabilirseniz, hele ki verilen ikame araç fazla hırpalanmamışsa kendinizi şanslı bile hissedebilirsiniz (en azından benim için böyle). Benim gibi X kuşağı bir insan için dijitalleşme ancak fotoğrafların ve belgelerin taranarak sisteme yüklenmesi olabilir.
Ancak Z kuşağı için durum böyle değil. Gördüğüm kadarı ile Z kuşağı sabırsız ve teknolojiyi iyi kullandığından dolayı böyle bir afet esnasında cevabı çabuk bekler, bir yandan evinin penceresinden dolu yağışı altındaki arabasını izlerken diğer yandan aklındaki tüm soruların cevabını hemen almak, aracı için bir servis rezervasyonu yaptırmak ve ikame araç hizmeti almak ister.
Eğer sektör Z kuşağını memnun etmek istiyorsa, dolu yağışı bitmeden yukarıda belirttiğim tüm soruların cevaplarını da kendilerine verebilmelidir. Yani Z kuşağı için dijitalleşme poliçe satmaktan ibaret olmamalı, satış sonrasında da devam etmelidir.
Bir tüketici olarak sitenizi takip ediyorum. Haberlerde üst düzey yöneticiler birbirine dijitalleşme konusunda yatırım yapılmasını tavsiye ediyor. Acaba bu dijitalleşme devrimi ne zaman başlayacak, sınırı – kapsamı ne olacak, dijitalleşme esnasında yapılan hatalar nasıl düzeltilecek, kontrol mekanizmaları nasıl işleyecek, biraz da bunları yazarsanız tüketicileri de aydınlatırsınız.
Saygılarımla