21 Aralık 2024, Cumartesi
spot_img

Liberty, ‘Sigorta Mobil’ ile müşterilerinin hasar ihtiyaçlarını karşılıyor

gokhan suderbayMüşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen Liberty Sigorta, ‘Sigorta Mobil’ uygulaması ile müşterilerinin hasar anında sigorta kapsamındaki ihtiyaçlarını yer ve zaman kısıtlaması olmaksızın karşılıyor.

Müşterilere güvenli yaşam sunarken onların hayatını da kolaylaştırmayı hedefleyen Liberty Sigorta, yaratıcı sigortacılık çözümleri sunmaya devam ediyor. Liberty Sigorta, müşterilerinin her an yanında olabilmek için geliştirdiği Liberty Sigorta Mobil uygulamasını 6 Haziran 2014 tarihinden itibaren hizmete sundu.

Konuyla ilgili düşüncelerini belirten Liberty Sigorta Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Süderbay, yenilikçi teknolojik yaklaşımlarla, müşteri ve iş ortaklarının daha kolay iletişim kurmalarını sağladıklarını söyledi. ‘Sigorta Mobil’ uygulamasıyla teknoloji alanında sektörün öncülerinden olmayı hedeflediklerini bildiren Süderbay, iPhone’a özel bir uygulama olan Sigorta Mobil ile Liberty müşterilerinin hasar anında sigorta kapsamındaki ihtiyaçlarını yer ve zaman kısıtlaması olmaksızın karşıladıklarını ifade etti.

Tek tuşla bilgi paylaşımı

Akıllı telefon kullanıcı sayısı ve buna paralel olarak mobil internet kullanım oranlarının hızla arttığı Türkiye’de, çağın gereksinimlerinin göz önünde bulundurulması gerektiğine dikkat çeken Liberty Sigorta Pazarlama Müdürü Tuncay Küçükpınar, özellikle sigortacılıkta en önemli detaylardan biri olan hasar servislerinde müşteri beklenti ve ihtiyaçlarının tam olarak karşılanması gerektiğine inandığını söyledi. Küçükpınar, konuşmasına şöyle devam etti: “Liberty Sigorta Mobil uygulamasıyla, akıllı telefon üzerinden hasar ihbarı yapabilme, en yakın acente ve anlaşmalı servis bilgilerini görüntüleme, hasar yeri konumunu, hasar fotoğraflarını ve diğer bilgilerini Liberty Sigorta Hasar Hizmet Merkezi’ne tek tuşla kolaylıkla paylaşabilme imkânı sağlıyoruz. Hasar sonrasında sigortalılarımızın hayatlarını kolaylaştıracak ve onların yanında olduğumuzu sürekli hissettirecek bir uygulama tasarladık. Müşterilerimiz 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet alabilirler.”

defne turkesLiberty, Türkiye’deki en güçlü 100 sosyal markadan biri

Ekonomist dergisinin İngiliz araştırma şirketi Brandwatch ile birlikte yaptığı Sosyal Marka 100 araştırmasına göre Liberty Sigorta, Türkiye’deki en güçlü 100 sosyal marka sıralamasında yer aldı. Liberty Sigorta’nın 76’ncı sıradan sektör lideri olarak giriş yapması izlenilen iletişim stratejisinin doğru sonuçlar verdiğini gözler önüne seriyor. Konuyla ilgili görüşlerini paylaşan Liberty Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Defne Türkeş, “İnsanlar artık bir ürün ya da hizmet hakkında bilgi almak için sadece markanın web sitesini ziyaret etmekle yetinmiyor. Sosyal medyanın yaygınlaşması ile birlikte insanların markalardan beklentileri de buna paralel olarak değişti. Bu kapsamda sosyal medya, markaların müşterilerine direk temas ederek onların ihtiyaç ve beklentilerini doğru anlayabilmeleri için çok uygun bir platform. Biz de Liberty Sigorta olarak sigortacılık anlayışımızı ‘önlem alma’ üzerine kurguladığımızdan hareketle, Facebook ve Twitter hesabımızdan hazırladığımız içeriklerimizi takipçilerimizle paylaşıyor, özellikle trafikte güvenlik için alabilecekleri önlemlere dair küçük hatırlatmalarda bulunuyoruz” dedi.

Acente ve müşteri bilgilendirmesine önem verdiklerini belirten Türkeş, “2013 yılında çeşitli dönemlerde Twitter hesabımız üzerinden gerçekleştirdiğimiz Anında Soru-Cevap Uygulaması ‘Liberty’e Sorun’ ile sigorta ile ilgili akla gelen tüm soruları cevapladık. Liberty Sigorta olarak, ‘önlem aldıran’ sigortacılık anlayışı çerçevesinde, müşterilerimizi ve acentelerimizi koruyan atılımları sürdürmeye devam edeceğiz” dedi.

  1. Eski GMY’lerin 3 sene önceki acenteler toplantısında paylaştığı ancak bugün sanki mucize ortaya çıkarmış gibi anlatılan bir uygulama geçen yıla göre prim olarak küçülmeleri ilginç sektörde ilk 5te yer alacaklarını sıklıkla acentelere dile getiriyorlardı ancak bu gidişle ilk 20 bile zor.

  2. 3 yıl önce acenteler toplantısında dile getirdi eski hasardan sorumlu GMY bir kaç aya biter dedi kaç yıl sonra o da sadece Iphone’a yapıldı. accentelikler verilirken 2015te ilk 5teyiz dendi ama her yıl zarar ve her yıl küçülme,insan üzülüyor

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER