Liberty Sigorta Pazarlama Direktörü ve İcra Komitesi Üyesi Hanzade Aytaçlı; İngiltere, İrlanda, Portekiz, İspanya, Polonya ve Türkiye’nin bağlı olduğu Liberty International Avrupa Bölge Ofisi’ne transfer oldu. Dünyanın en büyük 5. Sigorta Grubu olan Liberty Mutual Insurance Grubu’nun Türkiye’de faaliyet gösteren şirketi Liberty Sigorta bünyesinde 2009 yılından bu yana görev yapan Hanzade Aytaçlı; bu atamayla birlikte gelen bölgesel sorumluluğunu, Ocak 2014 tarihi itibariyle Liberty International Avrupa Başkanı’na bağlı olarak yerine getirecek.
2009 yılından bu yana çalıştığı Liberty Sigorta’da tüm pazarlama strateji ve uygulamalarından sorumlu Pazarlama Direktörü olarak; Pazarlama biriminin yapılandırılmasını, marka lansmanının gerçekleştirilmesini, ödüllü sosyal sorumluluk projelerinin ve alanında ilk olan sosyal medya uygulamalarının hayata geçirilmesini sağlayan Hanzade Aytaçlı, aynı zamanda Liberty Mutual Insurance bünyesinde de çeşitli global projelerde yer almıştır.
Ataması ile ilgili görüşlerini paylaşan Hanzade Aytaçlı “Liberty Mutual Insurance Grubu insana yatırımı bir öncelik haline getirmiş, insan kaynağı stratejisini sadece fonksiyon bazında değil global ölçekte de belirleyen bir şirket. Bu kapsamda, grup içerisinde “yetenek havuzları” oluşturuluyor; çalışanların teknik bilgi, deneyim, hedef gerçekleştirme performansı ve yetkinlikleri hakkında bilgiler alınarak, uluslararası operasyonlarda dikey ya da yatay görevlendirmeler yapılıyor. Ben de bu kapsamda, Liberty Sigorta’dan global bir pozisyona atanan ilk kişiyim. Bu da bana ayrı bir sorumluluk yüklüyor.” dedi. Aytaçlı sözlerini şöyle sonlandırdı: “İnsanların daha güvenli hayatlar yaşamasına yardımcı olmak” gibi çok değerli bir misyon doğrultusunda çalışan global bir şirket bünyesinde görev alıyor olmaktan dolayı çok gurur duyuyorum. Yeni görevimde, ekip arkadaşlarımla birlikte bu misyonun Liberty International Avrupa Bölge ülkeleri nezdinde daha iyi hissedileceği projeleri hayata geçirmeyi hedefliyoruz. Liberty markası, faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde müşterilerin tercih ettiği ve sevdiği bir marka; hedefimiz bunu bir üst seviyeye taşımak olacak.”