2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Kurumsal esnaf vizyonumuzu sigortalılar da benimsedi

“Mutlu müşteri en iyi pazarlamacıdır” ilkesi ile hareket ettiklerini belirten ALC Servis Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı A. Engin Özden, “Kurumsal esnaf vizyonumuzu sigortalılar da benimsedi. Bize güvenen tüm müşterilerimizin giderek artmasından heyecan duyuyoruz” diyor.

ALP SÜER /HAYATIMIZ SİGORTALI

Yüksek enflasyon ve döviz kurlarındaki yükseliş nedeniyle hasarlı araç sahibi pek çok birey de artık “değiştirmeyelim, onaralım” fikrini benimserken,  onarımcı firmaların iş yükü de giderek  artıyor. Türkiye’de onarım sektörünün önde gelen firmalarından ALC Servis, son zamanlarda hem anlaşmalı olduğu sigorta şirketi sayısı hem de hizmet verdiği müşteri sayısını artıran şirketlerin başında geliyor. Biz de geçen ay ALC Servis Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı A. Engin Özden’le bir röportaj yaptık. Röportajımızın başında öncelikle ALC Servis olarak “Mutlu müşteri en iyi pazarlamacıdır” ilkesi ile hareket ettiklerini dile getiren Özden, “Kurumsal esnaf vizyonumuzu sigortalılar da benimsedi. Bize güvenen tüm müşterilerimizin giderek artmasının verdiği heyecan ile çalışmalarımızı devam ettiriyoruz; yenilikçi ve enerjik bakış açımızı tüm alanlarda olduğu gibi satış ve pazarlamada da devam ettireceğiz” diyor.

Münferit müşterilerle perakendede güçlüyüz

ALC Servis olarak; pazarlama kanallarını sigorta şirketleri, perakende ve filo firmaları olarak 3 ana dala ayırdıklarını sigorta şirketleri bu kanalların en başında geldiğinin altını çizen Özden, tüm hasar onarım hizmetlerinin artarak devam ettiğini görmekten mutluluk duyduklarını söylüyor. 18 yılı aşkın bir süredir hizmet veren ALC Servis’in münferit müşteri sayısının da perakende kanalında güçlü olmalarını sağladığını ifade eden Özden, “Ayrıca bize B2B yolu ile  gelen müşterilerin daha sonra poliçelerinin kapsam dışı  bireysel  taleplerini de yöneltmeleri ‘kurumsal esnaf’ vizyonumuzun gün geçtikçe daha benimsenmesinin bir kanıtı. Sigorta şirketlerinin sadakat programlarının sağlayıcısı olarak yine bireysel kanalda yoğun bir potansiyele sahibiz” diyor.

37 sigorta şirketi ile hasar onarım anlaşmamız var

Toplamda 37 sigorta şirketi ile hasar onarım anlaşması, 18 sigorta şirketi ile de mini onarım anlaşmalarının olduğunu vurgulayan Özden, “Bu da 1 milyon 100 bini aşkın bir poliçe büyüklüğünü ifade ediyor. Mini onarımlar hizmetlerimizde de hedeflerimizi adet bazından çok sürdürülebilir işbirliğimizin devam etmesi ve artmasını gereken şirketler olarak değerlendiriyoruz. Bu çerçevede tabi ki portföyümüze yeni eklemek istediğimiz sigorta şirketleri var” diyor.

ALC Servis marka bilinirliğini nasıl artıracak?

  • 67 servis noktası ile Türkiye’nin en yaygın servis ağına sahip olarak; TSE İSO ve OSEM sertifikaları ve kalite yönetim sistem ile marka algısı daha da pekişecek.
  • Sigorta sektör ligi sponsorluğu, PSG futbol kulübü ile kız çocukları için yurtdışı organizasyonda sponsorluk gibi sosyal sorumluluk projeleri devam edecek.
  • Sektöre insan kaynağı oluşturmak için MEB meslek edindirme merkezlerinde eğitim atölyesi oluşturuldu; sektöre ve mesleki eğitime destek artarak devam edecek.
  • Yurtdışında ‘HR Marketing’ şeklinde adlandırılan sisteme yani, insan kaynakları pazarlamasına önem verilecek; kaynaklar bu yöne sevk edilecek.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER