23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Kolay tutanak için ALO KTT

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM), ALO KTT (0850 222 0 588) Çağrı Merkezi ile iki aracın karıştığı maddi hasarlı trafik kazalarında, kâğıt tutanağa ihtiyaç duyulmaksızın kolayca ve hızlı bir şekilde tutanak oluşturulan yeni bir uygulama başlattı. 

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM), ALO KTT (0850 222 0 588) Çağrı Merkezi ile iki aracın karıştığı maddi hasarlı trafik kazalarında, kâğıt tutanağa ihtiyaç duyulmaksızın kolayca ve hızlı bir şekilde tutanak oluşturulabileceği yeni bir uygulama başlattı. Uygulama, SBM Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri yardımıyla sağlanıyor. Oluşturulan tutanaklar anında dijital ortama aktarılıyor ve hızlı bir şekilde sigorta şirketlerine ulaştırılıyor. 

Trafik kazalarından kaynaklı oluşabilecek trafik sıkışıklığının ve bekleme sürelerinin minimum seviyede tutulması amacıyla kurulan ALO KTT Çağrı Merkezi, kazaya karışan sürücülere panik ve stres olmadan yardımcı olmayı amaçlıyor. 

ALO KTT Çağrı Merkezi aracılığıyla tutanak hızlıca dolduruluyor. Müşteri Temsilcileriyle ile yapılacak görüşme öncesinde kazaya karışan sürücülerin telefon numaralarının, plaka numaralarının, T.C. Kimlik Bilgilerinin ve ruhsat ve ehliyet bilgilerinin hazır bulundurulmasının yanı sıra, telefonun konum bilgisinin de açık bulundurulması gerekiyor. 

ALO KTT Çağrı Merkezi müşteri temsilcileri ile yapılacak görüşme esnasında iletilen, kaza yapan taraflara ait telefon numaralarına, bilgilerin doldurulması için SMS ile bir link gönderiliyor. Gönderilen link üzerinden mobil cihazda kazaya ilişkin gerekli bilgiler doldurulduktan sonra çağrı merkezi geri arama sağlayarak kaza tespit tutanağının oluşturulmasını sağlıyor.

ALO KTT (0850 222 0 588) Çağrı Merkezi hakkında detaylı bilgi için https://lnkd.in/dzbbrh-p sayfasını ziyaret edebilirsiniz. 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER