5 Aralık 2025, Cuma
spot_img

‘Kaskoda klasik güvencenin ötesine geçtik; kapsamlı deneyim sunuyoruz’

Ankara Sigorta’nın kasko ürünlerini günlük ihtiyaçları da kapsayacak şekilde geliştirmeye devam edeceklerini belirten Ankara Sigorta Oto Sigortaları Direktörü Deren Atağ, “Kasko ürünlerimiz klasik güvence anlayışının ötesine geçerek, daha kapsamlı bir müşteri deneyimi sunmaya devam edecek” diyor.

SİGORTAMEDYA ÖZEL/ALP SÜER

Türkiye sigorta sektöründe penetrasyon oranı düşük branşlar arasında ‘kasko’ branşı da yer alıyor. 3’üncü çeyreğin sonunda trafik sigortası poliçe adedi 22,6 milyon iken, kasko poliçe sayısı yalnızca 6,6 milyon seviyesinde bulunuyor. Trafikteki her 4 araçtan yalnızca 1’i kaskolu. Sigorta şirketleri de kaskoda penetrasyon oranını artırmak için çaba sarf ediyor; piyasaya yeni ürünler sunuyorlar. Son yıllarda sektörde kasko branşında yenilikçi ürünleri ile dikkat çeken şirketlerin başında Ankara Sigorta geliyor. Biz de Ankara Sigorta’da yeni göreve başlayan Oto Sigortaları Direktörü Deren Atağ ile kasko branşını ve Ankara Sigorta’nın kasko ürünlerini konuştuk.  Röportajımızda, Ankara Sigorta’nın kasko ürünlerini, yalnızca kaza anında değil, sigortalıların günlük ihtiyaçlarını da kapsayacak şekilde geliştirmeye devam edeceklerini belirten Atağ,  “Kasko ürünlerimiz klasik güvence anlayışının ötesine geçerek, daha kapsamlı bir müşteri deneyimi sunmaya devam edecek” diyor.

Sigortalıların hayatlarının her anında yanındayız

Son 1,5 yılda oto sigortalarında Ankara Sigorta olarak önemli bir gelişim kaydettiklerini vurgulayan Atağ, kasko ürünleri ile ilgili şu değerlendirmelerde bulunuyor: “Kasko ürünümüzün başarısında, sistem altyapı geliştirmeleri, hızlı ve çözüm odaklı yaklaşımımız ile uyum içinde çalışan ekiplerimizin katkısı büyük. Bu güçlü altyapının yanı sıra, Yeni Nesil Kasko ürünümüzde bakım, temizlik ve mekanik arıza gibi ek teminatlarla sigortalılarımızın hayatlarının her anında yanında olmayı hedefledik. ‘Kanguru Kasko’ ürünümüzü de çocuklu ailelere özel olarak tasarladık. Acentelerimizle ilişkilerimizi güçlendirip üretimimizi artırırken, yeni ürünümüzün yanı sıra modüler kasko çözümlerimiz de büyümemizin temel dinamiklerinden biri oldu. Bu sayede üçüncü çeyreğin sonuna gelirken poliçe adedimizi yaklaşık yüzde 80 arttırdık.”  

Atağ, son olarak Ankara oto sigortalarında önümüzdeki dönemdeki hedefleri ile ilgili şunları söylüyor: “Önümüzdeki dönemde odağımız, yalnızca kasko ürünleriyle sınırlı kalmayacak; çapraz satış seçeneklerimizi çeşitlendirerek müşterilerimize daha geniş bir güvence paketi sunacağız. Bunun yanında, komisyon yapısında planladığımız yeniliklerle acentelerimizin rekabet gücünü artırmayı hedefliyoruz. Gelişmiş müşteri segmentasyonu sayesinde farklı müşteri gruplarına daha avantajlı teklifler sunacak, kişiselleştirilmiş çözümlerimizi güçlendireceğiz.”

Kaskonun faydaları sigortalıya şeffaf ve anlaşılır şekilde aktarılmalı

Ankara Sigorta Oto Sigortaları Direktörü Deren Atağ, kaskoda penetrasyon oranını artırmak için şu önerilerde bulunuyor: “Kaskonun faydalarını sigortalıya şeffaf ve anlaşılır şekilde aktarmak, ihtiyacın doğru tanımlanması açısından kritik önem taşıyor. Ayrıca, dijital teklif ve poliçe dönüşüm süreçlerinin geliştirilmesi, dijital dağıtım kanalları, online pazarlama ve karşılaştırma platformlarının etkin kullanılması, penetrasyon artışında önemli rol oynayacak. Kaskoda büyümeyi hızlandıracak önemli unsurlardan biri ise hasar anındaki müşteri deneyimi. Sigortalıyı yormadan, süreci kolay ve hızlı çözümlerle yönetmek; müşteri memnuniyetini ve ürüne olan güveni artırıyor. Bu güvenin artması da kasko sigortasının daha geniş müşteri kitleleri tarafından tercih edilmesini sağlıyor.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER