23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Kasko, günümüz koşullarında olmazsa olmaz ihtiyaç oldu

Ray Sigorta, farklı kasko ürünleri ile her müşteriye ihtiyacı olan teminatları sunarken, Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, kaskonun günümüz koşullarında, araç sahipleri için olmazsa olmaz bir ihtiyaç olduğunu söyledi.

Günümüzün zorlayıcı ekonomik koşulları ve artan maliyetler bireylerin alım gücünü etkilese de konut, iş yeri, otomobil gibi varlıklarımızı olası risklerden korumak çok daha önemli hale geldi. Bununla birlikte yüksek enflasyon, döviz kurları artışı ve artan araç bedellerinin etkisi ile kasko sigortasındaki prim artışları araç sahiplerini de zorluyor; tüketiciler, bütçelerine uygun ve ihtiyaçlarını karşılayacak çözümlere yöneliyor. Ray Sigorta da farklı taleplere özel çözümler sunan farklı kasko ürünleri ile her müşteriye ihtiyacı olan teminatları sunuyor. Ray Sigorta’nın kasko ürünleri ile ilgili açıklama yapan Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, kaskonun günümüz koşullarında, araç sahipleri için olmazsa olmaz bir ihtiyaç olduğunu söyledi. 

Kasko bir ‘masraf’ olarak görülmemeli

Ray Sigorta olarak hedeflerinin, tüketicilere ihtiyaçlarına en uygun olan, ‘bütçe dostu’ sigorta güvencesi sunmak ve kaskonun ‘masraf’ olarak görülmesini önlemek olduğunu vurgulayan Erdoğan, “Araçlarda meydana gelen ufak çaplı hasarlar, çok yüksek rakamlara mal olabiliyor. Özellikle her 4 araçtan sadece birinin kaskosunun olduğu gerçeği, yaşanabilecek bir kaza durumunda ciddi maliyetlere yol açabilir. Tam da bu noktada kaskonun önemi bir kez daha anlaşılıyor. Geniş ürün yelpazemizle, herkese uygun bir kasko alternatifini Ray kalitesiyle sunuyoruz. Bu kaliteli güvencenin de ulaşılabilir olmasına dikkat ediyoruz. ‘Ne eksik ne fazla, tam da ihtiyaç olan ürünleri sunan sigorta şirketi’ misyonuyla ürün ve hizmet üretiyoruz” dedi.

Elektrikli araçlara özel ürün yolda

Yakın zamanda ‘elektrikli araçlara özel’ iddialı bir ürünü de sunacakları müjdesini de veren Erdoğan, “Tüm süreçlerimizde adımlarımızı atarken günümüz koşullarını ve talepleri göz önüne alıyor, müşterilerimizin memnuniyetini odağımızda tutuyoruz. Ek olarak otomotiv sektöründeki gelişmeleri, elektrikli araçların artan satış payını takip ediyor ve herkesin çevre dostu teknolojiye güvenli yatırım yapmasını sağlamak için bu araçlara özel teminat ve hizmetler üzerinde çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

Türkiye’de kasko penetrasyonunun, hâlâ istenilen noktada olmadığını ifade eden Erdoğan, “2022 yılının ilk dokuz ayında 5.8 Milyon olan poliçe adedi, 2023 yılının ilk dokuz ayında 5.6 Milyon oldu. Yani, 2022 yılına kıyasla 2023 yılında kasko penetrasyonu yüzde 3 azaldı. 2021 yılına kıyasla 2022 yılında da yüzde 7 küçülme yaşamıştık. Kasko branşında, kişi başı GSYİH, kaza sıklığı, araç yaşı ve araç ve ekipman maliyetleri penetrasyonla yakından ilişkili” diye konuştu.

Ray Sigorta farklı kasko seçenekleri ile araç sahiplerinin yanında

Ray Sigorta farklı kasko seçenekleri ile araç sahiplerine geniş çaplı hizmet seçeneği sunuyor. Aracı çarpışmadan çalınmaya, anahtar çalınmasından yolda kalmaya kadar en geniş teminatlarla koruyan ‘Ray Kasko’, 0-6 yaş arası çocuk sahiplerine özel olarak sunulan ‘Baby On Board (BoB) Kasko’, ayrıcalıklı hizmetleri uygun fiyatlarla sunan ‘KaskHom’, perte çıkmış ancak onarılmış aracı en geniş kasko teminatlarıyla koruma altına alan ‘İkinci Şans Kasko’ ve doğal afetler gibi öngörülemeyen riskler sonucu araçta oluşabilecek zararlara karşı güvence sağlayan ‘Başlangıç Kasko’ ürünleriyle her bütçeye ve ihtiyaca göre özelleştirilmiş güvence sunuyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER