ING Emeklilik, önümüzdeki dönemde reklam faaliyetleri için McCann İstanbul, medya planlama çalışmaları için de Universal McCann şirketleriyle iş birliği yapacak.
ING Emeklilik, reklam faaliyetleri için McCann İstanbul, medya planlama ve satın alma çalışmaları için ise Universal McCann şirketleriyle iş birliği yapma kararı aldı. Global ajansların davet edildiği ve üç aşamalı olarak gerçekleşen reklam ajansı konkuruna 7 ajans katıldı. Bir ay boyunca devam eden süreçte ikinci aşamaya 4, finale ise 2 ajans kaldı. Finale kalan ajanslar arasından seçilen McCann İstanbul, ING Emeklilik’in marka konseptinin yaratılması ve geliştirilmesi, marka stratejisinin belirlenmesinden sorumlu olacak. Ayrıca şirkete, çizgi altı ve çizgi üstü reklam hizmeti verecek.
ING Emeklilik, medya planlama ve satın alma konkurunu ise iki aşamalı olarak gerçekleştirdi. 2,5 ay süren ve 4 ajansın katıldığı konkurda finale kalan 2 ajans arasından iş ortaklığı için Universal McCann tercih edildi. Universal McCann, önümüzdeki dönemde medya ve planlama stratejilerinin geliştirilip medya satın alma faaliyetlerinin yürütülmesi konusunda ING Emeklilik’e destek verecek.
“Seçilen ajanslar stratejik ve kreatif açıdan markamızı en iyi şekilde anlıyor”
ING Emeklilik’in önümüzdeki dönemde müşterilerine NN Hayat ve Emeklilik markasıyla hizmet vereceğini hatırlatan Marka ve İletişim Müdürü Gökçe Kaya, bu dönüşüm sürecini en doğru ve verimli şekilde geçirmek amacıyla yeni reklam ve medya planlama şirketleriyle devam etme kararı aldıklarını söyledi. Kaya, “Konkur sürecinde tüm ajansların bizimle birlikte aynı heyecanı paylaştığını ve çok başarılı projeler dinlediğimizi ifade etmek isterim. Seçilen ajanslar ise stratejik ve kreatif açıdan markamızı en iyi şekilde anlayan ve önümüzdeki marka dönüşüm sürecini en doğru şekilde yürüteceğine inandığımız ajanslar oldu. Yeni ajanslarımızla birlikte marka değerlerimizi en uygun biçimde yansıtacak çalışmalara imza atacağımıza inanıyoruz.” dedi.