Quick Sigorta ve Corpus Sigorta, güçlerini birleştirerek Türkiye’deki kasko pazarında dengeleri değiştirecek yeni bir ürün geliştirdi. ‘Her Yaşa, Her Araca Kasko’ mottosu ile geliştirilen KASKONOMİQ, küçük primlerle büyük riskleri paylaşan, herkesin ulaşabileceği, sadeleştirilmiş bir kasko modeliyle sigortacılığı tabana yaymayı hedefliyor.
Türkiye’de trafiğe çıkan her dört araçtan sadece birisinin kasko sigortası var. Yani trafiğe çıkan milyonlarca araç her gün çarpma, çarpışma, hırsızlık, yangın, sel, deprem, terör ve orman yangını gibi birçok riski üzerinde taşıyor. Öte yandan kaskodaki düşük sigortalılık oranının temel nedenleri arasında ise araç parkının yaşlanması, artan bakım maliyetleri ve yüksek kasko primleri yer alıyor. İşte Quick Sigorta ve Corpus Sigorta, bu tabloyu değiştirmek amacıyla güçlerini birleştirerek yeni bir model geliştirdi. KASKONOMIQ adı verilen bu ürün “Her Yaşa, Her Araca Kasko” mottosuyla sunuldu. Ürün, küçük primlerle büyük güvence sağlarken, kasko sigortasını tüm araçlar için yeniden erişilebilir hale getiriyor. Araç yaşı veya sürücü yaşı sınırlaması olmadan, neredeyse trafik priminin dörtte birine aracın değerinin yüzde 75 ya da yüzde 85’ine kadar güvence sağlayan bu ürün, servis seçimi sınırlaması olmadan sunuluyor. KASKONOMİQ, ayrışa sadece kazaları değil; deprem, sel, yangın, terör, halk hareketleri ve diğer doğal afetleri de kapsıyor. Poliçeye dâhil Quick Yardım Asistans hizmetleriyle çekici, kurtarma ve yılda bir kez 7 güne kadar ikame araç desteği de ürünün sunduğu hizmetler arasında yer alıyor.

Sigortacılığı tabana yayıyoruz
Maher Holding Sigorta Grubu Başkanı Ahmet Yaşar, Türkiye’de kasko sigortalı oranının hala çok düşük olduğuna dikkat çekerek, “Her dört araçtan yalnızca biri kaskolu. Bu tablo, araç parkının giderek yaşlanmasıyla birleşince risk, sigortacılar yerine araç sahiplerinin üzerinde kalıyor. Biz, KASKONOMIQ modeliyle bu yapıyı dönüştürmek istiyoruz. Küçük primlerle büyük riskleri paylaşan, herkesin ulaşabileceği, sadeleştirilmiş bir kasko modeliyle sigortacılığı tabana yayıyoruz. Sigorta sadece bir poliçe değil; toplumun güvenlik ağıdır. KASKONOMIQ bu anlayışın ürünüdür” diye konuştu.
Kasko yaptırmak bir ayrıcalık değil herkes için ulaşılabilir bir güvence
Quick Sigorta Genel Müdürü Eyüp Özsoy, Quick Sigorta olarak her zaman sigortacılığı daha erişilebilir, yenilikçi ve müşteri odaklı hale getirme vizyonuyla hareket ettiklerinin altını çizerek, şunları söyledi: “KASKONOMIQ, bu vizyonun en güncel örneği. Artık kasko yaptırmak bir ayrıcalık değil, herkes için ulaşılabilir bir güvence. Araç yaşı veya marka değeri fark etmeksizin her sürücü kendi bütçesine uygun bir alternatif bulabiliyor. KASKONOMIQ; uygun prim, geniş teminat, esnek muafiyet oranları ve asistans desteğiyle tam bir güvenlik paketi sunuyor.”
Kasko pazarını yeniden canlandırmak için güçlü bir fırsat
Türkiye’de kasko sigortalılık oranı yüzde 25 seviyesinde. KASKONOMIQ, bu büyük potansiyele ulaşmak için geliştirildi. Araç sahiplerinin, bugüne kadar tamamen kendi üzerlerinde taşıdıkları yüzde 100’lük riski yüzde 25 seviyesine düşüren ürün; uygun fiyatlı, esnek ve geniş kasko teminatlarını içeren yapısıyla, acentelerin kasko pazarını yeniden canlandırması için güçlü bir fırsat sunuyor. Quick Sigorta ürünü KASKONOMİQ adıyla sunarken Corpus Sigorta KASKONOMİC adıyla satışa sunuyor.


