2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Groupama’dan yeni ürün: Acil Güven Sigortası

Groupama Sigorta Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Çağrı Merkezleri Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar; Acil Güven Sigortası’nı COVID döneminde geliştirdiklerini söyledi.

Groupama Acil Güven Sigortası, acil durum tanımına uyan hastalık veya kaza hallerinde ilk 12 saat içerisinde başlatılan tedaviler için yapılacak masrafları teminat altına alıyor. Ücretsiz check up, diş sağlığı hizmetleri, ambulans ve 7/24 Doktorum içeriğine sahip Acil Güven Plus planları olmak üzere; dört farklı planla edinilebilecek yeni sigorta ürünü, beklenmedik durumlarda sigortalının endişelerinin azalmasına ve en hızlı müdahalenin yapılmasına katkıda bulunuyor.

Yeni sigorta ürünüyle ani olarak ortaya çıkan, tıbbi müdahale yapılmaması durumunda kişinin sağlığının tehlikeye girmesine neden olan; 23 acil durumda geçerli olmak üzere ilk 12 saat içerisinde başlatılan tıbbi tedavi; oda, yemek, refakatçi ve yoğun bakım masrafları Groupama tarafından teminat altına alınıyor. Groupama Acil Durum Sigortasına, sigortalıların doktorla online görüşme yapabildiği 7/24 Doktorum; ücretsiz diş paketi ve check up hizmetleri de plan tercihlerine göre dahil edilebiliyor.

Kaza veya hastalık sonucu hastanede kalınan her gün için, yıllık azami 3 gün süre ile günlük işgöremezlik teminatının da poliçe kapsamında Groupama güvencesi altında oluyor.

“Hızlı ve kaliteli sağlık hizmeti”

Groupama Sigorta Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Çağrı Merkezleri Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar

Groupama Sigorta Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Çağrı Merkezleri Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar; anında müdahale ya da reaksiyon gerektiren, beklenmeyen ve ciddi olay ya da durumların “acil” olarak tanımlandığını hatırlatarak; “Yaralanmadan kalp krizine, ev ve iş kazaları ya da trafik kazaları gibi birçok durum, olayın ciddiyetine göre acil durum olarak değerlendirilebilir. Sağlık acil durum servislerinin müdahalesini gerektirebilir. Böylesi beklenmedik durumlarda hızlı ve kaliteli sağlık hizmeti ve asistans hizmetleri almak kişiler için hayati önem taşıyor” dedi.

“COVİD döneminde geliştirdik”

Tayar, “Acil Güven Sigortası’nı COVID döneminde geliştirdik. Bireylerin evden çıkmaya çekindiği ve hastaneye gitmekten özellikle kaçındığı bu günlerde, sağlık sigortalılarımıza sağlanan ‘7/24 Doktorum’ hizmetinin Acil Güven Sigortasına da eklenmesine karar verdik. Bu hizmet kapsamında sigortalılar 7/24 bilgisayarından doktorlarla yüz yüze görüşebilir, laboratuvar sonuçlarını doktorlarla birlikte değerlendirip, alanında uzman doktorlardan görüşler alabilirler. Ürünümüzün önemli bir ihtiyaca yanıt vereceğine ve ilgi göreceğine inanıyoruz” şeklinde konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER