23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Groupama “Kafana Takma” diyor

KafanaTakma_ilan_AkilliYasamGroupama, Türkiye’de marka algısı ve bilinirliğini artırmak amacıyla “Kafana Takma Sigortan Groupama” ile yepyeni bir reklam kampanyası başlattı.

Groupama, Ekim ayında başlattığı reklam kampanyası “Kafana Takma Sigortan Groupama” ile her an her yerde müşterilerinin ve potansiyel müşterilerinin karşısına çıkıyor. Radyo kanallarında, billboard’larda ve sosyal medyada da yer alan yeni reklam kampanyasıyla milyonlara ulaşıyor. Ulusal radyolarda Mart 2015’e kadar yayınlanacak olan “Kafana Takma Sigortan Groupama” jıngle’ı ayda ortalama 250 frekans yayımlanacak. Radyonun yanı sıra cadde reklamları, dijital ve sosyal medya gibi bir çok alanda, yeni reklam kampanyasını müşterilerine ve iş ortaklarına duyurmayı hedefliyor.

Kaza, hasar gibi durumlar sigorta işinin doğasında var ve sigorta hep bu nedenle negatif düşünceleri akılımıza getiriyor. Buradan yola çıkan Groupama “Kafana Takma Sigortan Groupama” reklam kampanyasını, reklam ajansı “Müstesna Yaratıcı İş Fikirleri” ile yürüterek başına kötü bir şey gelen tüketiciye adeta bir dost gibi ‘kafana takma’ diyerek samimi ve akılda kalıcı bir mesaj veriyor.

Yeni reklam kampanyaları ile Groupama’nın, Türkiye’deki marka algısını daha da artırmayı hedeflediklerini belirten Groupama Genel Müdürü Ramazan Ülger; “Güvenilir ve müşteri odaklı bir sigorta şirketi olarak, sigorta sektörünün gelişiminde öncü konumda yer alıyoruz. “Kafana Takma Sigortan Groupama” reklam kampanyamızla mevcut ve potansiyel müşterilerimize ulaşarak sigortacılık anlayışı çerçevesinde, müşterilerimizi koruyan atılımları sürdürmeye devam edeceğiz” dedi.

1 Yorum

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER