Groupama, işitme ve konuşma engelli vatandaşlara yönelik “Engelsiz Mesaj” uygulamasını hayata geçiriyor. Bu hizmet sayesinde, engelli vatandaşların toplum içinde daha aktif hale getirilmesi ve onları topluma kazandırılması amaçlanıyor.
Groupama, “Engelsiz Mesaj” ile işitme ve konuşma engelli vatandaşların sigortayla ilgili her türlü talep ve sorularına SMS ile cevap verecek. Günlük hayatlarında sorularını ve taleplerini iletmekte güçlükler yaşayan engellilerin bu sorunlarını ortadan kaldıran Groupama, “Engelsiz Mesaj” hizmetini 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde hayata geçirdi.
İşitme ve konuşma engelliler bu hizmet sayesinde sigorta hakkındaki isteklerini ve sorularını kısa mesaj ile 444 09 99’a göndererek Groupama’ya erişim sağlayacak, konuya dair taleplerine SMS ile yanıt alabilecekler.
İletişimde engelleri kaldırmak amacıyla bu hizmeti hayata geçirdiklerini ifade eden Groupama Genel Müdürü Ramazan Ülger, “Groupama olarak, işitme ve konuşma engellilere sağlayacağımız ‘Engelsiz Mesaj’ hizmetimizi bilinç ve farkındalık yaratmak amacıyla 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde başlatıyoruz. Bu uygulama sayesinde engelli vatandaşlarımız sigorta konusunda tüm sorularına ve taleplerine yanıt bulabilecek ve bu sayede biz de daha çok erişilebilir olacağız. Tüm vatandaşlarımızın eşit koşullarda yaşayabilmelerini sağlamak adına verdiğimiz ‘Engelsiz Mesaj’ hizmetimizle Groupama ailesi olarak, bir engeli daha ortadan kaldırmanın mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.