Groupama, acente memnuniyetini geçen yıla kıyasla 3 puan daha artırarak yüzde 84’e yükseltti.
Acenteleriyle birlikte büyüyen ve acente memnuniyetine çok önem veren Groupama, bu yıl GFK araştırma şirketinin gerçekleştirdiği anket sonucunda acentelerinin memnuniyet oranında geçen yıla göre 3 puan arttırarak yüzde 84’lük bir memnuniyet oranı elde etti.
Bu araştırma sayesinde Groupama, acentelerinin, sağlanan hizmetten duyduğu memnuniyeti ölçerek onları Groupama’ya bağlayan ana faktörleri tespit etmiş oldu. 27 Mart-10 Nisan tarihleri arasında bin 706 kişinin katılımıyla yapılan anket kapsamında genel memnuniyet, performans değerlendirilmesi ve bağlılık analizleri ölçümlendi.
Genel memnuniyet anketinde geçen yıla oranla yükselen bir grafik sergileyen Groupama, 2015’de, ürün ve hizmetler ile ilgili genel değerlendirmede de performans artışı sağlayarak yüksek memnuniyet oranı yakaladı.
Groupama, hem kurum imajında hem de marka bilinirliğinde artış sağladı…
Son 2 yıl içerisinde Groupama’nın acenteler tarafından kurum imajının değerlendirmesinde 7 puan artış sağlanarak, bu oran 2015 yılı itibariyle yüzde 88’e yükseldi. Bu da acentelerin Groupama’yı sektörde bilinen ve finansal açıdan güçlü bir şirket olarak gördüğünü gösteriyor.
Groupama, Türkiye’de marka algısı ve bilinirliğini arttırmak amacıyla “Kafana Takma Sigortan Groupama” ile 2014 yılında bir reklam kampanyası başlatmıştı. Nielsen Türkiye araştırma şirketinin Mart 2014 tarihli araştırması sonucunda Groupama bu kampanya sayesinde geçen altı aylık sürede marka bilinirliğini (akla ilk gelen şirket olarak) %300 oranında arttırdı. Geçen seneye oranla bu yıl daha fazla favori gösterilen ve tavsiye edilen marka olmasının yanı sıra Groupama, marka sağlığı evrensel standartlarının üstüne çıktı.