18 Kasım 2024, Pazartesi
spot_img

‘GRI Sigorta acente ve müşterilerinin dostu olacak’

GRI Sigorta Mali ve İdari İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tayfun Ünverdi; “Söz verdiğimiz gibi, acentelerimizin ve müşterilerimizin her gününde dostu olacağız” dedi.

Sigorta sektörünün yeni oyuncusu GRI Sigorta “Her Gününüzde Dost” sloganıyla yapılanıyor. GRI Sigorta Mali ve İdari İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tayfun Ünverdi; “Şirketin logosunu belirlerken; sloganımızın ne olması gerektiğini bütün çalışanlarımıza sorduk. Ardından yapılan oylama sonucunda ‘Her Gününüzde Dost’ en yüksek oyu alan slogan oldu. Bu sloganı bütün şirket olarak benimseyerek ve inanarak belirledik” dedi.

Ulaşılabilir bir şirket

Egeyön Haber‘e açıklamalarda bulunan Ünverdi, “GRI Sigorta çok yeni bir şirket. Fakat çalışanlarının çoğu sektörde uzun yıllar tecrübesi olan ve bilinen kişiler. Bu sayede, şirket olarak üretime başlayalı 2 ay gibi bir süre olmasına rağmen; sektöre hızlı bir giriş yaptığımızı düşünüyorum. 1000’e yakın acentemiz ile günlük üretim rakamlarımız gün geçtikçe artıyor. GRI Sigorta ulaşılabilir bir şirkettir. Şirketin bütün yöneticilerine, Genel Müdürümüz dahil günün her saati ulaşabilirsiniz. Bu da şirkette samimiyeti, doğru zamanda karar vermeyi ve çözümü beraberinde getiriyor” diye konuştu.

Büyüme devam edecek

Sigorta sektörünün 2020 yılında yüzde 19 oranında büyüdüğünü vurgulayan Ünverdi; “Bu büyümede sigortaya olan ilgilinin pandemi dolayısıyla artmasının da etken olduğunu düşünüyorum. Bu büyüme 2021 yılında da artarak devam edecektir. Çünkü insanların sigorta poliçesine olan farkındalıkları arttı. Hasar rakamlarının azalması sigortacıların lehine olmasının yanında; hasar maliyetlerinin daha iyi kontrolünü sağladı. Bu sayede önümüzdeki yıllar maliyetlerin kontrolü daha detaylı yapılacaktır” açıklamasını yaptı.

Akıllı sistemleri piyasaya sunacağız

Teknolojik altyapılarıyla ilgili bilgi de veren Ünverdi, şunları söyledi; “Bilgi işlem altyapımızı raporlama odaklı geliştirdik, anlık üretim ve karlılık analizleri yapabiliyoruz. Bu sayede acentelerimize iyi analizler yaparak anlık çözümler sunabiliyoruz. İleriye dönük planlarımızı dijital dönüşüm odaklı yaptık. Önümüzdeki dönemlerde teknolojik gelişmeler ve dijitalleşme ile birlikte acentelerimizin de işin içinde olduğu, onları destekleyici akıllı sistemleri piyasaya sunacağız.”

Sürekli eğitim ve gelişme

Ünverdi, “Daha önce de belirttiğim gibi, şirketimizde çalışanların çoğu sektörde uzun yıllar tecrübesi olan kişiler. Yeni kurulmuş olan bir şirket için bu şekilde bir ekip ile işe başlamak çok önemli. Bu açıdan şirketimiz çok şanslı bir şirket. Bunun yanında şirketimizde çalışanlar için, ilk günden itibaren şirket içi eğitimlere ağırlık veriyoruz. Bu acente eğitimleri ile devam edecek. Şirketimize katılan her personelimiz kendisini sürekli eğitim ve gelişme içerinde bulacaktır. Şirketimizin genel müdürlük binasını açılıştan önce tasarlarken; personelimizin mesai saatleri dışında, öğle saatlerinde rahat bir şekilde yemeğini yiyebileceği; hoşça vakit geçirebileceği, birlikte sohbet edebileceği alanlar belirledik. Bu alanları gerek oyun aletleri, gerekse dinlenme bölümleri ile geliştirdik” diye konuştu.

Sanat galerisi

“Bunun yanında binamızın bir bölümünü sanat galerisi haline getiriyoruz” açıklamalarını şöyle tamamladı: “Burada birçok sanatçının eserlerini sergilemeyi planlıyoruz. Sosyal medyayı iyi takip ediyoruz ve takip edilen bir şirket olacağız. Bu konuyla ilgili bir departmanımız ve çalışanımız var. Şirket olarak sosyal sorumluluk projelerine önem vereceğiz. Yani önümüzdeki dönemlerde göreceksiniz; GRI Sigorta her gününüzde dost ve akla gelen bir şirket olacak.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER