23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

“Geniş kitlelere ulaştık, gelirimizi İlk 6 ayda yüzde 200 artırdık”

Sigortayeri, 2024 yılında da hızla büyümeye devam ederken, Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, “Geniş kitlelere ulaşmaya devam ettik. Gelirimizi yüzde 200 oranında artırdık” diyor. Gülcan, kısa vadede hedeflerinin 100 iş ortağına ulaşmak olduğunu söylüyor.

ALP SÜER/SİGORTAMEDYA ÖZEL

Türkiye’nin en geniş dağıtım ağına sahip broker şirketi Sigortayeri, 2024 yılında da hızla büyümeye devam ediyor. 50’ye yakın iş ortağı ve 30’un üzerinde sigorta şirketiyle çalışan şirket, yenilikçi yaklaşımları ile sektörde de büyük ilgi görüyor. Geçtiğimiz ay, Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan’la bir röportaj yaptık. Sigortayeri’nin ilk 6 aylık performansını değerlendiren Gülcan, “Teknolojik altyapımız, 360 derece iletişim kanallarımız ve yenilikçi yaklaşımımızla online, mobil ve çağrı merkezi satış kanallarımızla geniş kitlelere ulaşmaya devam ettik. Gelirimizi yüzde 200 oranında artırdık” diyor. İş ortağı sayısının da artmaya devam edeceğini vurgulayan Gülcan kısa vadede hedeflerinin 100 iş ortağı ile çalışmak olduğunu söylüyor.

Otomotiv hacmini geçen yıla göre 4 kat büyüttük

Gülcan, yılın ilk yarısındaki başarılı performansın sırrını şu şekilde açıklıyor:  “Yerinde ve anında sigorta ihtiyacını karşılamak misyonuyla yürüttüğümüz iş ortaklığı modelimizi; geçtiğimiz yıl otomotiv sektörü dikeyinde birçok kurumu ekleyerek genişletmiştik. İlk 6 ayda gelirlerimizi iki katına çıkarırken bu yükselişin önemli bir bölümünün de otomotiv sigortalarından ve kurumsal branşlardan geldiğini söylemeliyiz. Özellikle otomotiv hacmini geçen seneye oranla 4 kat büyüttük. Elektrikli araç kullanımının arttığı bugünlerde elektrikli araç üreticisi ve satışçılarına platformumuz ile çözüm sağlıyor, son tüketicinin ihtiyacına yönelik ürünleri; sigorta şirketleriyle birlikte tasarlayarak sunuyoruz. Bu noktada amacımız, artı değer yaratacak bir müşteri yolculuğu tasarlamak.”  Sigortayeri olarak sadece sigorta şirketleri ile müşteri arasında köprü kuran bir sigorta aracısı olmadıklarını vurgulayan Gülcan, “Sigorta bilincini ülke genelinde artırmak ve hem müşteri hem de iş ortakları tarafında tüm paydaşlarımıza değer sunan bir marka olmak ana misyonumuzu oluşturuyor” diyor.

2024 sigorta şirketleri açısından kârlı bir yıl olacak

Röportajımızda sigorta sektörü ile ilgili düşüncelerini de paylaşan Gülcan, yılın geri kalanı ile ilgili bir projeksiyon yapıldığında enflasyon ve yüksek faiz ortamında; sigorta şirketleri açısından kârlı bir dönem olabileceğini söylüyor.  Sektörde 2024 yılı sonunda da enflasyonun üzerinde bir büyüme beklediğini dile getiren Gülcan, “Ekonomi politikaları öngörülebilir olduğu sürece sektör açısından da öngörülebilir bir döneme girdiğimizi söyleyebilirim” diyor.

Müşterilerimize fayda sunan kampanyalara devam edeceğiz

Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, Sigortayeri’nin 2024 yılının 2’nci yarısı hedefleri ile ilgili şu bilgileri paylaşıyor: “Sigortayeri olarak hayat, Bireysel Emeklilik Sistemi (BES), oto sigortaları vb. gibi bütün branşlarda varlık gösteriyoruz, bunlara ek olarak sağlık tarafında büyüme hedeflerimize paralel adımlar da atıyoruz. Yılın geri kalanında buna dair projelerimiz olacağını söyleyebilirim. Ayrıca, yıl sonu için belirlediğimiz hedeflerimize, ne mutlu bize ki yalnızca ilk 9 ayda ulaşacağımızı öngörüyoruz. Bu kapsamda müşterilerimize fayda sunan kampanyalarımıza devam edeceğiz, dikkat çekecek ve ses getirecek kampanyalar üzerinde çalışıyoruz.” Sigortayeri’nin 2023 yılı sonunda hayata geçirdiği ‘Sigortayeri’nden kasko yaptırana 1 depo akaryakıt hediye’ kampanyası sektörde de büyük ilgi uyandırmıştı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER