Generali Sigorta, tüm kasko sigortası müşterilerine olası bir hasar durumunda 7 ayrıcalığı içeren ‘Prestij Servis’ hizmetinden ücretsiz faydalanma imkânı sunuyor.
Generali Sigorta, tüm kasko sigortası müşterilerini ücretsiz ‘Prestij Servis’ hizmeti ile buluşturuyor. Türkiye genelindeki anlaşmalı Prestij Servis noktalarında sunulan 7 ücretsiz hizmet; Vale Hizmeti, Sınırsız İkame Araç, Boya Parlatma-Cila, Fırçasız Oto Yıkama; 26 Nokta Mekanik Check-Up, Bakım ve Mekanik Onarımda yüzde 25 İşçilik İndirimi ve Direkt Ödeme ayrıcalıklarını kapsıyor.
Tüm Türkiye’deki kasko müşterilerinin yararlanabileceği Prestij Servis hizmetleri kapsamında araç sahipleri; herhangi bir hasar durumunda 0850 555 55 55 numaralı telefondan Generali Sigorta Çağrı Merkezi’ni arayarak hizmetlerden ücretsiz olarak faydalanabiliyor.
- Vale Hizmeti: Sigortalıların talep etmesi durumunda; aracı vale aracılığıyla alınarak onarımı yapılabiliyor ve onarımdan sonra teslim ediliyor.
- Sınırsız İkame Araç Hizmeti: Sigortalılar, 0850 555 55 55 numaralı hattı arayarak ikame araç istemesi durumunda, araç onarımı bitene kadar ikame araç hizmetinden yararlanabiliyor.
- Boya Parlatma-Cila Hizmeti: Talep edilmesi halinde Prestij Servise giden her araç, boya parlatma hizmetinden ücretsiz faydalanıyor.
- Fırçasız Oto Yıkama Hizmeti: Proje kapsamında servise giden her araç, fırçasız oto yıkama hizmetinden ücretsiz yararlanıyor.
- Mekanik Check-Up: Talep eden Generali sigortalıları için, 26 hizmet noktasında fren, lastik ve jantların kontrolü vb. işlemleri kapsayan check-up hizmeti sunuluyor.
- Periyodik Bakım İndirimi Hizmeti: Generali sigortalıları, araçlarının onarımını yaptırdıktan sonra mekanik bakım yaptırmak isterse, yüzde 25 işçilik indiriminden yararlanabiliyor.
- Direkt Ödeme: Bu hizmet kapsamında sigortalılar servise herhangi bir ödeme yapmadan aracını teslim alabiliyor.