Generali Sigorta, Mini Evim Ekstra ya da Mini Evim Sigortası alan ilk 1000 müşterisine Koctas.com.tr’de yapacakları 100 TL ve üzeri alışverişlerinde 25 TL indirim fırsatı sunuyor.
150 yıllık geçmişi ile Türkiye’nin en köklü sigorta şirketi olan Generali Sigorta; Mini Evim, Mini Evim Ekstra sigorta ürünleri ve her birinin içinde yer alan asistans hizmetleri ile hem ev sahibi hem de kiracılar için genişletilmiş güvence hizmeti sağlıyor. Sigortalıların misafirlerine yönelik de çözümler sunan Mini Evim, Mini Evim Ekstra sigorta ürünlerine aile ferdi kaza paketi dahil edilebiliyor.
Evini Sevenler ve Yıl Boyunca Korumak İsteyenler için Şaşırtan Fiyat
Generali Sigorta’nın 45 TL’den başlayan avantajlı fiyatlar ve farklı teminatlarla sunduğu Mini Evim ve Mini Evim Ekstra Sigorta ürünleri bina, eşya dekorasyon/sabit kıymetler ve konut içinde yer alan cam ya da aynalara, yangın, hırsızlık, dahili su, sel-su baskını, halk hareketi gibi risklere karşı koruma sağlıyor. Generali, sigorta sektöründeki farklılığını konut sigortası ürünlerine de yansıtarak sigortalıların yararlanabileceği hizmet ve teminatların sınırlarını genişletiyor Generali müşterileri kendileri ve birlikte yaşadığı aile bireylerini, kaza sonucu vefat ve sürekli sakat kalma durumlarına karşı 20.000 TL aile ve kişi başı 5.000 TL limitle güvence altına alabiliyor.
Müşteri odaklı yaklaşımı ile ihtiyaca yönelik ürünleri akıllı çözümler ve en uygun fiyatlarla sunmayı ilke edinen Generali Sigorta’nın Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric, konut ürünlerinde izledikleri fiyat politikası ile ilgili olarak yaptığı açıklamada; “Generali Sigorta olarak yaptığımız araştırmalar, yıllık 200-300 TL’lik kapsamlı sigorta paketlerinin konutlarını güvenceye almak isteyenler tarafından çok tercih edilmediğini gösteriyor. Biz de bu duruma bir çözüm olarak, sigorta yaptırarak konutlarını ve konut eşyalarını güvence altına almak isteyenlere yıllık 45TL’den başlayan Mini Evim ve Mini Evim Ekstra ürünlerini sunduk. Bu sayede konutlarını uygun fiyatlı ürünlerimiz ve 7/24 ulaşılabilir hizmet anlayışımız ile koruyarak, hayatlarını kolaylaştırmayı amaçlıyoruz” dedi.
Asistans Hizmetlerinde Generali Farkı
Asistans hizmetlerini ana sorumluluk alanlarından biri olarak gören Generali Sigorta’nın Mini ve Mini Evim Ekstra ürünleri kapsamında sunduğu asistans hizmetleri arasında çilingir, cam, su tesisatı, ev sahibi ya da kiracının hasar dolayısı ile evi kullanamadığı durumlarda otel konaklama vb. gibi destekler yer alıyor. Generali, bu ürünleriyle asistans hizmetlerine araç çekici hizmeti, ambulans ve evde hekim muayene, tıbbı bilgi ve danışmanlık ile bilgi hattı hizmetlerini de katarak hasar ödemesinin ötesinde diğer ihtiyaçlarda da sigortalılarının hayatını kolaylaştırmış oluyor.
Generali Sigorta rezervasyon hizmetleri kapsamında sadece acil durumlarda değil, hayatı keyifli hale getirecek anlarda da sigortalılarının yanında yer alıyor. Rezervasyon hizmetleri turistik, kültürel ve sosyal aktivitelerle ilgili indirim bildirimleri, etkinlik rezervasyonu ve bilet alımı, kiralık araç rezervasyonu, iş organizasyonları ve seyahat bileti alımı gibi hizmetleri içeriyor.
Mini Evim Ekstra ve Mini Evim Sigortası Almanın En Kolay Hali
‘Sigorta’nın Kolay Hali’ söylemine paralel olarak herkesin bütçesine ve tercihine uygun ürün paketleri ve hizmet gamı ile sigortacılık hizmetlerinin kolay erişilebilir olmasını amaçladıklarını belirten Generali Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric, Generali’nin tercih edilme nedenlerini şu şekilde açıklıyor: “Türkiye’de online sigortacılığın lideri olarak sunduğumuz uygun fiyatlı ürünlerimize ek olarak tüm dağıtım kanallarımız üzerinden erişilebilir şirket olma hedefimiz doğrultusunda tüm ürün ve hizmetlerimize, acentelerimiz, generali.com.tr ve 7/24 Sigorta Danışmanlığı Hattı 0850 555 55 55 üzerinden kolaylıkla ulaşılabilmektedir. Generali’nin sigorta sektöründe bir ilk olan Kişisel Sigorta Danışmanlığı hizmeti sigortacılık hizmetlerimizin en hızlı ve kolay bir şekilde alınmasını sağlıyor. Müşterilerimiz kendilerini tanıyan ve kişiye özel hizmet sunan Kişisel Sigorta Danışmanlarına her defasında bilgi vermek zorunda kalmadan, günün her anı ulaşarak zaman tasarrufu sağlıyorlar. Hasar öncesi olduğu kadar hasar sonrası da 7 gün 24 saat müşterisinin yanında olmayı önemli bir başarı ölçütü olarak gören Generali, ödüllü mobil uygulaması ‘Kolayla” ile müşterilerin tek bir tuşla Kişisel Sigorta Danışmanlarına ulaşarak görüntülü ya da sesli görüşme yaparak yardım alabilmesini sağlıyor. Hasar bildirim asistanı, yol bilgisi gibi Kolayla’nın sunduğu özel yol yardım hizmetleri ve sürüş halinde yaşanabilecek acil durumlarda sadece Kolayla butonuna tıklayan müşteriler en kolay ve hızlı bir şekilde gerekli tüm işlemlerini Generali’nin uzman Kişisel Sigorta Danışmanları üzerinden gerçekleştirebiliyorlar.”