22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

Generali, sigortayı ‘en kolay hali’ ile sunuyor

mine ayhan 18022014

Sigorta poliçelerinin modern dağıtım kanalları üzerinden dakikalar içinde satın alınmasını sağlayan Generali, böylelikle Türkiye’de üç yıl içinde 200 bin poliçe satmayı hedefliyor.
Türkiye’de 150 yıldır faaliyet gösteren Generali Sigorta; yenilenen sigortacılık anlayışını, Türkiye’de ilk olacak yeni ürünlerini ve yeni süreçleri 18 Şubat 2014 tarihinde Çırağan Sarayı’nda düzenlendiği basın toplantısı ile kamuoyuna duyurdu. Generali Grup’un yeni dönem stratejilerinin paylaşıldığı basın toplantısında Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan, Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Burak Kapkın Generali Sigorta’nın dönüşümünü kamuoyu ile paylaştı. “Sigortanın Kolay Hali” sloganıyla sigortanın artık daha kolay olduğunu, Generali’nin yeni reklam filmi ile duyuran Alper Kul ve Aylin Kontente de toplantı da hazır bulundu ve basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

alperkul_aylinkontente

Generali Grup’un faaliyet karı 3.4 milyar Euro
Generali’nin yeni dönem stratejileri hakkında detaylı bilgi veren Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan, şirketin 2013 yılında operasyonel düzenlemelerini ve teknolojik alt yapısını güçlendirdiğini, aynı zamanda dijital platformlarda varlığını ortaya koyabilmek ve sağlamlaştırmak adına büyük adımlar attığını açıkladı. Böylesi bir hazırlığın içinde globalde 1.6 milyar Euro’yu aşan net kar ile son beş yılın en iyi karını ortaya koyduklarını ifade eden Mine Ayhan, grubun faaliyet karının ise yüzde 6.2’lik artışla 3.4 milyar Euro’ya çıktığını açıkladı.

Farklı fiyat seçeneklerine sahip sigorta paketleri
Yeni yapılanmayla birlikte, Prestij Trafik Sigortası’na ek olarak farklı fiyat seçeneklerine sahip Mini Kasko, Mini Kasko Ekstra ve Prestij Kasko Ekstra paketlerini de görücüye çıkardıklarını dile getiren Mine Ayhan, “Biz sağlam temelleri attık, artık binamızı inşa etmek istiyoruz” dedi. Sigorta sektörünün 2023 vizyonuna göre, Türkiye’de özellikle hayat dışı branşın dört kat büyüyerek  63 milyar TL’ye ulaşacağını belirten Ayhan, “Generali Sigorta olarak hedefimiz üç yıl içerisinde poliçe sayısını 200 bine çıkarmak. Aynı zamanda, sigortalılarımızın tümü ile uzun ve güven dolu bir ilişki kurmak, onlara her yıl beklentilerinin ötesine geçen hizmet kalitesi sunmak istiyoruz. Amacımız yalnızca poliçe satmak değil, doğru poliçeyle müşterinin gerçek ihtiyacını karşılamak” dedi.

Generali, 7/24 danışmanlık hizmeti verecek
Türkiye’de modern dağıtım kanalları üzerinden kolay sigortacılığı başlattıklarını belirten Mine Ayhan, şöyle devam etti: “Sigorta yaptırmak isteyen herkesin poliçesini internet üzerinden doldurarak hazırlamasına imkân tanıyan yeni bir sistem sunuyoruz. Sigorta poliçeleri artık, Generali Sigorta internet sitesi ve 7/24 Sigorta Danışmanlığı üzerinden en kısa zamanda satın alınabilecek. ‘Kişisel Sigorta Danışmanı’ hizmetleri ile dakikalar içerisinde sigortalı olma fırsatı sağlıyoruz. Geliştireceğimiz mobil uygulamalarla artık herkes kısa süre içinde destek alabilecek. Söz konusu uygulamalarla hem tüketiciye zaman kazandıracağız hem de tüketicini maddi olarak daha avantajlı konuma geçmesini sağlayacağız.”

Acentelere tam destek
İsteyenlerin mevcut sistemde ve acente kanalıyla sigorta almaya devam edeceğini belirten Mine Ayhan, “Yeni Jenerasyon Acente” sisteminin hayata geçirildiğini ve yeniden yapılanma çerçevesinde 100 bin TL değerinde teknolojik yatırım yaptıklarını açıkladı. Tüm acentelere internet sitesi ve facebook hayran profili sağladıklarını söyleyen Ayhan, “Bu platform sayesinde hem acentelerimizin iş yaşantılarını kolaylaştırdık hem de müşteri portföylerini artırmaya yönelik geniş bir iletişim ağına sahip olmalarını amaçladık. Aynı zamanda Türkiye’deki 300 acentemize tablet sağlayarak her zaman yanlarında olduğumuzu ilettik” diye konuştu.

generali_18022014“Müşterilerimizi hedeflerimizin merkezine koyduk”
Türkiye sigorta müşterisinin her şeyi birkaç dakikada çözmek istediğini belirten Generali Sigorta Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric ise bu durumun sigorta şirketlerini yeni kanallara yönlendirdiğini ve daha inovatif olmayı gerektirdiğini söyledi. Dobric, “Biz inovatif bir sigorta şirketi olarak, müşterilerimizi hedeflerimizin merkezine koyduk. Her zaman kolay, hızlı ve uygun hizmetler üretme gayretinde olduk. Türkiye, teknolojik gelişmelere hızla adapte olabilen bir ülke. Cep telefonu kullanım oranı yüzde 100, akıllı telefon kullanım oranı yüzde 56 olarak önemli bir oran olarak dikkat çekici. Facebook profil sayısındaysa Türkiye dünya sıralamasında 6’ncı sırada yer alıyor. Bu sebepten dolayı, Generali olarak ‘Kişisel Sigorta Danışmanı’ hizmetimiz ve generali.com.tr ile bu iki dünyayı birleştirdik ve her zaman müşterilerimiz tarafından ulaşılabilinen bir şirket olmayı hedefledik. 7/24 açık olan online satış kanalımız sayesinde tüketiciye çabuk ulaşabiliyor ve hız kazanıyoruz. Burada bir poliçeyi satın almak sadece 5 dakika sürüyor” şeklinde konuştu.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER